Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jo være grusomt å arrangere kamper når halve teamet er 6 eller 9 timer forskjøvet fra de andre!

De trener aldri sammen utenom når de bootcamper før turneringer. Det er jo derfor folk ikke forventer at de skal slå de beste, siden de ikke har fått spilt så mye med hverandre...

Lenke til kommentar
Han skriv både nicket sitt som "ElemenT" og "elemeNt". Og han har blitt med i Noa og braut kontrakten med SK, men han skal ikkje starta å spela ilag med dei før juni. Så han blir ikkje med Noa på det cpl'et som kjem no. Han ville vera ilag med Knoxville og andre norske og han likte ikkje organisasjonen SK noko godt.

Neh, egentlig ikke. Lenge siden han skrev (merk deg preteritum) "ElemenT".

Dessuten, han har ikke joinet NoA offisielt, og det er også kun offisielle matcher (av typen CPL osv, regner jeg med, ettersom han dasket på TG) han ikke har lov til å spille for andre lag enn SK. Det er også derfor jeg kan tenke meg at han skal hjelpe til med taccs, være med på bootcamps osv, mens Destructo skal spille ESWC. Og neste CPL er CPL.summer, ja.

Lenke til kommentar

Hmmm......

Er det bare jeg som synes dette er en ganske SYK SYK SYK diskusjon? Vi snakker om en fyr som spiller dataspill.... DATASPILL!!!

Dette kan han bli saksøkt for, han driver med kontraktskriving, han tjener penger på denne spillinga, det kommer på radioen OG SÅ VIDERE!

Dette er ingen forretningsmann, ingen idrettsutøver, ingen politiker, det er en dataspiller!

Hva er det denne hobbyen utvikler seg til egentlig? :dontgetit:

Lenke til kommentar

No har vel dei fleste "topp" sporter fått frå å vere ein hobby til miliard industri.

Fotball er vel eit godt eksempel:

for 50 år sidan var fotball noko som var ein hobby på lik linje med ein del andre ting.

No får folk 50 mill for å skrive under ei 1 års kontrakt.

Så eg skjønner godt kvifor det blir slik oppstyr når ein av dei dyktigaste pluseleg skifter "team".

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Tar poenget deres, men allikevel.... Fotball er en sport hvor man løper rundt i fysisk tilstand, med tilskuere osv.

Dataspilling er annerledes. Du sitter alen emd en skjrm og later som om du er en annen. Det blir etter min mening noe helt annet. Asosialt, men morro. Synes allikevel at dataspilling er like mye OL-gren som golf (?) og Bridge er det da, men-.... :p

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes dette er en ganske SYK SYK SYK diskusjon? Vi snakker om en fyr som spiller dataspill.... DATASPILL!!!

Dette kan han bli saksøkt for, han driver med kontraktskriving, han tjener penger på denne spillinga, det kommer på radioen OG SÅ VIDERE!

Dette er ingen forretningsmann, ingen idrettsutøver, ingen politiker, det er en dataspiller!

Hva er det denne hobbyen utvikler seg til egentlig? :dontgetit:

Hva er så ille med at vi snakker om en som er god i dataspill? Fortjener ikke han like mye anerkjennelse som en god kokk, fisker, badmintonspiller, programmerer, hundremeterløper eller foppalspiller? Det ligger faktisk penger i eSports også, og for å være i verdenseliten må du faktisk ha sykt med skillz, i tillegg til at du må være sykt samspilt med laget ditt.

Så, han har egentlig ikke noe clan å spille for hvis han ikke spiller for SK?

Siden han ikke kan spille for NoA.

Btw; hva står NoA for?

Nei, han kan kun pracce med andre, og han får jo ikke spille for SK lenger. :----p

Lenke til kommentar

Får håpe de klarer å løse dette problemet fort! For Ola's sin del.. Tror bds ble mest skuffa for hva element gjorde, men om en stund er allting glemt. :)

Spennende å se hva NoA kan finne på uttover. Håper de får til teamplayet osv.. SPENNENDE! CS er en sport Ferdig med det!

Lenke til kommentar
Tar poenget deres, men allikevel.... Fotball er en sport hvor man løper rundt i fysisk tilstand, med tilskuere osv.

Dataspilling er annerledes. Du sitter alen emd en skjrm og later som om du er en annen. Det blir etter min mening noe helt annet. Asosialt, men morro. Synes allikevel at dataspilling er like mye OL-gren som golf (?) og Bridge er det da, men-.... :p

Hmm. Skjønner ikke hva du vil frem til.

Curling, dart, bowling, pool osv. Ikke mye fysisk bevegelse i den forstand, men det krever fremdeles ekstrem presisjon og kroppsbeherskelse om man vil lykkes.

Slik er det også med e-sports. Jeg har selv spilt 1on1 mot slike karer innenfor UT2k4, CS og Q3 og det de bedriver er i mine øyne stor idrett! Makan til reaksjonsevne, taktisk mesteri og timing skal du lete lenge etter.

Ok, IKKE dra golf ned i møkka du nettopp framstilte. Jeg sitter med et NM-sølv i golf og sverger på min bestefars grav at det finnes få sporter i verden som krever like mye fysisk og psykisk av en idrettsutøver!

Lenke til kommentar
Jeg sitter med et NM-sølv i golf og sverger på min bestefars grav at det finnes få sporter i verden som krever like mye fysisk og psykisk av en idrettsutøver!

Det er rart, men jeg våger å tro at 95% av alle idrettsutøvere mener at nettopp deres idrett må være en av de mest krevende. ;)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...