nord Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei dere! <div align="center"><h2>Tett på nett med NIL</h2></div> Vekommen til vår hjemmeside<Br> Samsung, SamsungSamsungSamsungvSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsungSamsung -webmaster- 00:45, 19.04.04 ------------------------------------------------------------------------------------ Ovenfor ser dere en tekst. Jeg får ikke til å sette farger og størrelse. Velkommen til vår hjemmeside skal være blå, og litt større enn samsung x 30. Samsung skriften vil jeg ha svart:) webmaster 00:45 skal være smått. kan noen være så snill og hjelpe en som er blitt nesten blank på hjememside designing.. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Dette hører egentlig hjemme i webdesign delen, men du må bruke css I HTML ... <div class="enclass">tekst</div> eller <div id="enid">tekst</div> I CSS ... .enclass { color : #xxxxxx; font-size: xxpx; } eller #enid { color : #xxxxxx; font-size: xxpx; } edit : kan du være grei å tavekk litt av den samsungteksten, liker ikke å måtte scrolle ---> veien Endret 23. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 takk skal du ha nå kom jeg på hvordan det gjøres Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ikke no problem Vis du ikke skal bruke det mange plasser kan du jo også implentere det i html-taggen. slik <div style="color : #xxxxxx;font-size: xxpx;">text</div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå