Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Skal ta en clean install av systemet ettersom mye ikke har stemt ved tidligere installasjoner av system. Skal installere xp eller 2000 maskinen skal brukes mest til spill.. XP eller 2000? hva trenger jeg å installere etter systemet er lagt inn? har klusset litt med dette, men trenger noen tips.. først skjermkort? hovedkort? (trenger man drivere til hovedkortet hvis man ikke skal bruke raid? takknemlig for tips Lenke til kommentar
pine Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Formater hardisken, stapp win2k CD-en inn og reboot Så enkelt er det. om du skall legge inn win2k eller xp er opp til deg. De fleste har sine preferanser, jeg har opplevd win2k som et mer stabil oS Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 må jeg ikke innstallere divers inf filer.. og appliccation accelerator Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Er ikke XP bedre til spill ? Det er færre spill som "støtter" 2k enn XP, er det ikke ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Med bønn og god viljekraft kan man ofte få de fleste spill til å funke i Win2k. :smile: Ikke 100% av spilla funker, men de nyeste spilla burde gå greit. Har god erfaring selv. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Men hva med instyallering av diverse .inf files osv.. application accelerator.. Dreit meg på dette sist gang.. maskinen ble treig som bare f### noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 W2k støtter det meste av spill ja. Jeg bruker det, alle mine spill (CS, Q3, CE, War3 (ja, warez)) og en haug andre funker konge. Lenke til kommentar
msh Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Innstaler Winxp,den er bedere i spill enn Win2000 Lenke til kommentar
msh Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Men husk å installere Nvidia fix for å få høyere Hz i spill. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Trenger vel ikkeno nivida fix for mitt asus gf3 kort? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 i just love clean installl Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg ville valgt XP. Det er liksom litt mer "komplett" og forseggjort enn Win2000, synes nå jeg. Ser ingen grunn til å gå for 2000 framfor XP. Jeg kjenner ikke hovedkortet ditt, men til mitt KR7A-133 "måtte" (iallfall ble jeg anbefalt at jeg absolutt BURDE) installere VIAs 4-in-1 drivere. Dessuten er jo alltids nyeste nvidia Detonator skjermkortdrivere kjekt å ha. :smile: Begge deler finner du forøvrig på http://www.guru3d.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå