Gå til innhold

Guide: Lian Li akvarium mod!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg valgte å slipe vekk baksiden av naglene slik at jeg kunne dra dem ut fra forsiden av sidepanelet. OBS! Ikke slip vekk naglene fra utsiden/forsiden på akvariumet da du vil komme til å slipe i selve panelet.

Popnagler skal vel egentlig borres opp, mye lettere enn å slipe de vekk.

Veldig bra modd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg valgte å slipe vekk baksiden av naglene slik at jeg kunne dra dem ut fra forsiden av sidepanelet. OBS! Ikke slip vekk naglene fra utsiden/forsiden på akvariumet da du vil komme til å slipe i selve panelet.

Popnagler skal vel egentlig borres opp, mye lettere enn å slipe de vekk.

Veldig bra modd. :thumbup:

Men hvis du ikke har de korrekte borr for hånden så fant jeg ut at dremel funket mer enn bra nok!

EDIT: Som du ser på filmklippet så skal det ikke mye til for å slipe vekk naglene...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kult. Siden lampa i kavariet jeg hadde har røket.. kansje jeg bare skal kjøpe en sånn tank og putte mine 5 guppyer i? :p Det hadde vert litt stilig. Kan umulig bli værre for de en den algesuppa de bor i nå.. :blush: Trenger seriøst ett nytt hjem til stakkarene..

Edit: Integrert vanntank? Mener man da tank til vannkjøling da? Er det noen som har gjort dette? :) I så fall.. link? :blush:

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

var godt at fiskene fikk seg litt sol på den andre siden også.. hadde vært moro med en sånn.. synd at pcen står under skrivepulten, med sidedøren mot veggen.. og at det ikke er lian li... og at sidedøren egentlig er tatt av.. jaja.. får vel bli en annen gang...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

siste innlegg er ca. 6mnd siden, men spørsmålet mitt blir ikke besvart her, og ikke på overklokking.no sin review heller.

lekker ikke denne casemoden vis man velter den? det er jo tross alt et luftehull øverst, og vis det kan sprute ut, så kan det jo også renne ut.. ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Har du fortsatt den sugerørtoppen? Da må den være inni...Blir det ikke problemer med fukt og sånn da?

Ellers er det en dritbra måte å få kabinettet til å se enda penere ut :dribble: Hadde jeg hatt penger ville jeg nok kjøpt det, gjort det samme som deg (snu det), bare at jeg har en Gaming Bomb istedet da, og fått greier til vannkjøling også og kjørt oransje UV-reaktiv gugge oppi. Hvis du ikke skjønte det så ville jeg brukt akvariet som vanntank :p Men jeg har ikke penger...så jeg får spare opp til en lille casmod til ringe tusen i stedet...har satt opp budsjett, men mangler penger :D

Lenke til kommentar
siste innlegg er ca. 6mnd siden, men spørsmålet mitt blir ikke besvart her, og ikke på overklokking.no sin review heller.

lekker ikke denne casemoden vis man velter den? det er jo tross alt et luftehull øverst, og vis det kan sprute ut, så kan det jo også renne ut.. ;)

Det er helt korrekt, den vil lekke og alt vil renne ut...

Killerquo: sugerørstoppen er fortsatt i funksjon og er inni kabinettet ja, har aldri merket noe til fuktighet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...