BWW Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 God kveld Har Norman Fire Wall, og poenget er jo at den skal starte automatisk slik virus prog gjør. Men av en eller annen grunn gjør den ikke det lengre så jeg har lagt den i Startup mappen. Men det er jo ikke slik den egentlig skal starte? Den skal vel ligge i msconfig/Startup under HKLM\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run? Har "saumfart" Fire Wall'en og kan ikke se noen innstillingsvalg. Ganske enkelt skal den, som sagt ligge i listen sammen med de andre som stringen over viser. Noen som vet hvordan jeg får det til? Mvh Bjørn Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tja, du kan vel legge den til i listen og se hva som skjer ? høyreklikk, new string, så fyller du ut fullstendig bane / filnavn Lenke til kommentar
BWW Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Jepp. Det var ikke verre nei. Da har jeg lært noe i kveld også. Flott. Takk Endret 23. april 2004 av BWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå