zilie Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har kjøpt datakabel til min Samsung E700, men har ikke COM port på laptop-en min. Finnes det en overgang? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du har ikke mulighet til å bytte den til en USB kabel da? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dette adapteret burde gjøre jobben. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er Com den de har på komplett.no ikkesant? Er det com-port på de fleste dataer??? Har tenkt til å kjøpe meg den men er litt redd for å kjøpe den og finne ut at com porter pleide de ikke å sette inn på den tiden jg kjøpte dataen min Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg kan si det slik at jeg har en ca 5 år gammel data og på den er det com port Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ok, min er vel ca. 4 så jeg burde klare å finne en COm port bakpå den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå