Laka Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei, og håper du kan svare på dette! Skal på gathering til helgen, men mangler nettverkskort, letter sagt driver. Vil dere være så snill å hjelpe meg i å finne en? Kortet: ND010 Ethernet/fast ethernet PCI-busskort. Produsent: Unex Versjon: 016 Mer vet jeg dessverre ikke, stod ikke så mye om kortet. mvh, Lasse Haster Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 http://www.unex.com.tw/Download/drivers.html Det virker som siden er nede for øyeblikket, men bare prøv i ny og ne... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Du finner det her: http://www.unex.com.tw/Download/drivers.html (ett veldig enkelt søk på Google etter "unex ND010 driver"!) Linken ser ut til å være nede for øyeblikket... Håper det ikke er TG02 du skal på... hører rykter om at det var i påsken :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Takker, takker ,takker:):) Dette setter jeg stor pris på, tusen takk! Begynte å svette litt nå...:smile:! Skal ikke på tg nei, skal på t.g.g. i vestfold - the gekky gang. Med Vennlig Hilsen Lasse Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Hjelp! Kommer fortsatt ikke inn! Vet dere om et annet sted jeg kan laste ned driver fra?? mvh, Lasse Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Er ikke dette kortet basert på realtek brikken? Jeg mener å tro det er innebygget støtte for dette i de siste windowsversjonene. Hvilket operativsystem er det du kjører? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Eg har to Unex ND010W (versjon veit eg ikkje), og dei funkar heilt utan vidare i XP, ME og Mandrake. Har aldri installert noko for å få dei til å funke. Sikker på at du treng drivar? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Saken er dan at jeg har driver, men bare til 95, 98, og NT. Kjører ME, men finner bare drivere til 95, 98 og NT. Vet dere hvor jeg kan få tak i driver til ME, dette begynner å haste, hadde planer om å dra idag! mvh, Lasse Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Haster!!! mvh, Lasse Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jammen, sjå på det eg skriv da mann :wink: , ME har innebygde drivarar, så du treng ikkje installere noko som helst. Dessutan vil 98 drivarane *heilt* sikkert funke under ME dersom du på død og liv skal installere noko. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Nei, det virker ikke sånn:( Nettverkskortet leiter etter drivere på disketten, men magler en fil:( mvh, Lasse Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Kan ikken noen her sende meg filen på mail? Please? Fil: rtl8139.sys Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har sendt til hotmail... Men eg fann ikkje fila på ME-maskina mi heller. Kortet funkar likevel. På XP-maskina var fila der, så det kan jo hende den trengs berre til XP. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Øhh, det er noe kødd med hotmail for tiden, gidder du å sende mailen til denne adressen: [email protected] - det er til faren min:) Please! mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå