Gå til innhold

Lakk i NFSU!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, ikke mønster. :blush: men jeg mente hvordan man får forskjellige "glinsende" farger på bilene som forandrer seg lenger bak på bilen. og med andre dekaler enn de du kan vinne!! jeg har konket spillet for lengst men ser hele tiden folk med "glinsende" farger som jeg ikke får til å ha på bilene...!!

noen andre som kan hjelpe???

Lenke til kommentar

Om du er inne på "vinyl-klistringsbildet", så må du bruke musa, (for øvrig en av dei få ganger du faktisk trenge å bruke den), og trykke på den vinylen du skal ha farge på....det skal då komme en kvit firkant rundt "vinyl-klisteret", om du då finleser på heile sida, skal det stå noke sånt som "change color" eller "vinyl color" og den kan du då trykke på. (Dette funker vel å merke kun når du har "highlighta" den vinylen du skal skifte farge på).

 

change color saken ligger like under dei 4-5 (?) boksane øvert i bildet.

 

dårlig forklart men kanskje godt nok? :hmm:

 

Edit: viss du i tillegg skal ha slike spesial farger som skifter farge i lyset (ka faen heiter det no igjen?) så er det piler til venstre og høgre på "color schemet" når du er inne og velger lakk på bilen din...men dette veit du sikkert fra før av...woth mentioning though :hmm:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Edit: viss du i tillegg skal ha slike spesial farger som skifter farge i lyset (ka faen heiter det no igjen?) så er det piler til venstre og høgre på "color schemet" når du er inne og velger lakk på bilen din...men dette veit du sikkert fra før av...woth mentioning though :hmm:

Kamelon-farge?

Lenke til kommentar

Det er jo bare å regulere fargene opp til venstre om jeg ikke husker helt feil. Det er en pil ned slik at du får fram et fargespekter, deretter kan du bruke pil til venstre og høyre for andre farger.

 

En stund siden jeg har spillt det nå, men jeg tror det er sånn.

Lenke til kommentar
Edit: viss du i tillegg skal ha slike spesial farger som skifter farge i lyset (ka faen heiter det no igjen?) så er det piler til venstre og høgre på "color schemet" når du er inne og velger lakk på bilen din...men dette veit du sikkert fra før av...woth mentioning though :hmm:

Kamelon-farge?

Njaaaa, er ikkje akkurat den typen uttrykk eg lette etter, men i mangel på et bedre uttrykk så kan det funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...