enden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Noen som har peil på om elkjøp betaler en 22 åring ok? Vurdere å synke til nivået hvor man prøver å være den ene i kjeden som prøver å selge kunden det datautstyret vedkommende faktisk trenger (siste setning var humor for de som ikke skjønte smilet) Greit å gjøre noen forhåndsundersøkelser før jeg søker på jobben som "PC-tekniker". Gidder ikke ta en stilling jeg får skikkelig crappy betalt for. Endret 23. april 2004 av enden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du kan jo bare søke, lønn får du uansett vite før du skriver under. Og så er det jo mulig å takke nei selv om de tilbyr deg jobben Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du får vel like mye osm en 50 åring, det tilsier vel om han har samme "rang" som deg... (eller?) Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg vil gå ut ifra at en 50 åring har opparbeidet seg litt mer ansinitet enn hva en på 22 har, og derfor tjener mer. Men dette kommer også an på hvor lenge den gitte parten har jobbet i firmaet. Jeg var 22 (er det for så vidt enda) da jeg søkte jobb på elkjøp. Men husker ikke hva lønnen lå på, da det begynner å bli en god stund siden jeg var på det intervjuet. Er for øvrig glad for at jeg ikke fikk den jobben. Endte opp med noe mye bedre en del måneder senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå