bono Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei folkens! Les dette! Kan hende dette er gammelt nytt for noen av dere, men til dere som ikke vet om det: Dette er GENIALT! Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så en 1,5 GB kassett på størrelse med en compact flash-brikke for bare 10$! Det beste er at det ikke er kødd en gang! MVH Harald PS: Gled dere til i sommer! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ser lovende ut, men spørs jo på holdbarheten og sikkerheten på disken. Lenke til kommentar
bono Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Har lest en annen plass at de tåler mye mer enn flash-brikker. Sikkerheten tør jeg ikke si noe om, men den er sikkert der. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ser ganske lovende ut det må jeg si! Hvis diskene er brukbart robuste er jo dette en genial løsning! Får håpe Iomega får bred støtte for sin løsning hos produsenter av utstyr som kan dra nytte av denne løsningen! Lenke til kommentar
bono Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hvis diskene er brukbart robuste er jo dette en genial løsning! Som jeg sa, de skal visst være mye mer robust enn Flash-brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå