nikk0 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Som topic sier, så lurer jeg på hvor stor avstand jeg trenger mellom PC'n og høytalerene. Det er ikke noe voldsomme høytalere, bare 75Watt, med en enkel 8" i hver. Hva er det som tar stade av å stå får nærme høytalerne? Annet en HD.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HD kan da ikke ta skade av å stå nærme høyttalere. Det skal veldig sterke eksterne magnetfelt til for å påvirke HD. Husk at HD inneholder sine egne meget kraftige magneter. En CRT skjerm er nok følsom for høyttalere, forvrenger fargene men blir ikke så veldig lett ødelagt. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Sikker? Jeg trodde jeg hadde hørt at det ikke var bra for HD å stå nærme høytalere.. Men, det er mulig det bare er med som tror feil.. Ville bare være sikker. Orket ikke å la en ny 300gb gå i bass.. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HD kan da ikke ta skade av å stå nærme høyttalere. Det skal veldig sterke eksterne magnetfelt til for å påvirke HD. Husk at HD inneholder sine egne meget kraftige magneter.En CRT skjerm er nok følsom for høyttalere, forvrenger fargene men blir ikke så veldig lett ødelagt. Er de magnetisk avskjermet (noe de fleste høytalere er) går vel dette bra også... Vist ikke jeg tabber meg ut nå da... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jeg er ikke sikker på om de av magnetisk avskjermet .. Men satser på det.. Vist ikke så merker jeg det nok etterhvert kanskje.. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå