sytex Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Microsoft Intellimouse 1.1 Har hørt den er mindre enn 3.0 og tror den vil passe meg bra. Noen som har erfaringer med denne musen? Vil gjerne høre spesielt fra de som driver med gaming Eventuelt andre tips om noe liknende mus (ikke logitech ) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvis det er "Microsoft Intelli Mouse Optical ver 1.1", så er det en veldig bra mus. Har den på min maskin nr.2. Men den er ikke like rask/presis i spill som f.eks. explorer 3.0. Men en god allround mus. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg kan ikke annet enn å rose intellimouse 1.1 opp i skyene. Min ble dessverre ødelagt, og nå bruker jeg mx500 fra logitech. Men skal jeg være ærlig så var 1.1 mye _mye_ bedre. Godt mus-valg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har én IE 1.0 og tre IE 3.0'er (forskjellige maskiner), og er svært fornøyd med dem alle. IE 1.0 er ikke akkurat mindre enn 3.0, den er litt lavere og bredere. Svært, svært komfortabel å bruke over lengre tid. Lenke til kommentar
eln Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har selv hatt 3stk intellimouse 1.1, vil si den tåler jævli lite. Fikk dårlig kontakt på samtlige etter 4-5måneder Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Intelli 3.0 er best til spill hvis det er det du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 IE 1.1 Optical er en godt fungerende mus! Bruker ikke en selv, men onkelen min har en, og jeg vil si den er ganske god til spill. Har ikke fått testet IE 4.0 så mye enda, men skal snart. Da får jeg vite om det er noe stor forskjell på presisjon. IE 1.1 vil jeg si er litt mindre i fysisk størrelse, så om man har mindre hender er dette et godt valg, selv om MX500/510 kan være en farlig konkurrent. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 God komfort over lang tid; har liten "stigningsvinkel" som er behagelig for håndleddet. God presisjon. Liten og lett, godt grep for begge hender. Min venstre knapp ble ødelagt dog. Nå registrerer den av og til klikk som dobbelklikk, derfor byttet jeg til 4.0. Jeg syns det var genialt med "tommelknapp" på begge sider, bra å få brukt ringfingeren også i spill. På 4.0 syns jeg den fremste tommelknappen er litt for langt unna. Jeg syns dessuten at alle mus burde kommet med kabel som er iallfall 20-30 cm lenger! Vanskelig å ha PC på venstre side av pulten hvis man er høyrehendt, og omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå