Stringer Bell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Gratulerer til alle som har først nå fått vite om dette Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Gratulerer til alle som har først nå fått vite om dette for du pleier jo og vite alt.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Grattis med over 20 innlegg og ca ingen som klarer å si nøyaktig hva polytone, polyfoni eller 74 stemmer er engang. Polyfoni vil si antall STEMMER eller TONER som kan spiller på en mobil telefon (evt synthesizer som jeg lager musikk med). 1 tone tilsvarer det samme som 1 tangent som blir trykket ned, en gitarist som tar en 3 toners grep tilsvarer 3 toner polyfoni, en tromme slager som trykker inn basstromma og slår på skarp tromma samtidig vil bli 2 osv. Og med denne utdypende forklaringen så kommer det elementære spørsmålet, hva f skal man med 72 stemmers polyfoni ? Med mindre man skal avfyre en symfoni på mobilen selvsagt - og med den oppløsningen som en høyttaler i en mobil telefon har, så tipper jeg at det låter "litt" for mye lyd... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) ^| | Hvem spurte...? Tråden handla liksom ikke om hva det var... Uansett om den har poly istedenfor monofone toner betyr det ikke at lyden blir bra/naturtro, men det er en helt annen sak... Endret 28. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kan den ikke bruke MP3 og/eller wav-filer da? Det er jo mye bedre enn polyfone ringetoner anyway jeg er helt enig med tadcomp. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gratulerer til alle som har først nå fått vite om dette for du pleier jo og vite alt.. det er liksom ganske lenge siden SE la ut produktinformasjon om z1010 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå