Ingar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Så på spesifikasjonene til z1010 på SE sin hjemmesider, den har hvist 74 stemmer polyfoniske ringertoner.. Det er nesten litt fett.. Er vell nye rekord? Nå er det vell samsungene p400, v200, e700 m.fl. som har 40 stemmer, skulle ikke Sendo X ha 64? z1010 med 74 blir jo kjempebra eller bare superirriterende.. EDIT: kan jo legge til en link da.. Trykk her folkens... Endret 23. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er mye...! Men telefonen er altfor stor! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan den ikke bruke MP3 og/eller wav-filer da? Det er jo mye bedre enn polyfone ringetoner anyway Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan den ikke bruke MP3 og/eller wav-filer da? Det er jo mye bedre enn polyfone ringetoner anyway Helt enig Hører man forskjell på ~30 og 74 poly toner? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er snakk om kanaler. 74 kanaler betyr egentlig at det er 74 forskjellige melodier som kan spilles samtidig. Ville blitt ganske så rotete! 32 holder i lange baner. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 / jeg synes det er fett jeg Kan bli veldig avangserte, morsomme ringetoner.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 / jeg synes det er fett jeg Kan bli veldig avangserte, morsomme ringetoner.. Det kan også bli veldig fælt å høre på, men jeg mener at det er nok med så mange kanaler som jeg har på E700'en min, trenger egentlig ikke flere enn det. Men det er jo selfølgelig muligheter for at det kan bli skikkelig bra også... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er snakk om kanaler. 74 kanaler betyr egentlig at det er 74 forskjellige melodier som kan spilles samtidig. Ville blitt ganske så rotete! 32 holder i lange baner. hørt klassisk musikk? Når store stykker spilles kan det være over 100 personer som spiller så det som skjer er at melodiene blir mer detaljerte. Lenke til kommentar
geron Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 poenget er jo at dette faktisk er midi toner fremdeles. Høytaleren min er ikke allverden, men du verden så mye bedre en wav ringetone høres ut, i forhold til noe midi-bøll. Mitt tips til dere som har mulighet for mp3/wav ringetoner, er bruke et nettsted som selger vinyl-plater, der ligger der ute gode mp3 samples, som blir alt fra 3-600 kb som wav. Som oftest av det beste partiet av sangen. http://www.juno.co.uk/ Kanskje ikke så mye pop, men noe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette er bare tull, hva skal du med 74 kanals poly anyway? Wav/mp3 ringetoner er framtiden, mye bedre enn de poly-lydene... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er mye bedre å ha mp3/wav som ringelyder da ja! 74 stemmers polytoner hehe... Jaja, synes nå at 32 eller 40 holder jeg da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er snakk om kanaler. 74 kanaler betyr egentlig at det er 74 forskjellige melodier som kan spilles samtidig. Ville blitt ganske så rotete! 32 holder i lange baner. hørt klassisk musikk? Når store stykker spilles kan det være over 100 personer som spiller så det som skjer er at melodiene blir mer detaljerte. Et orkester på hundre mann er svææært sjeldent! Ofte så har orkestre flere personer som spiller på samme instrument for å styrke lyden, andre ganger fordi man skal ha forskjellige detaljer. Men jeg har ALDRI sett et orkesterpartitur hvor 74 _forskjellige_ stemmer spiller samtidig. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 ... Jeg tror gjerne at 32 stemmer holder for meg (når jeg lever med 4 liksom ) Men jeg tror det kan bli ganske fint med 74 altså... De har jo kontroll, det blir jo ikke bare ulyder... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hva er egentlig vits med 74 kanaler? blir vel bare rot et vanlig band har jo 1 vokal, 2 guitarer, 1 bass og 1 slagverk... med andre ord bare 5 kanaler Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 74 er bra! men du hører nesten ikke forskjell på de ringetonen og musikk! St55 har vel 32? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 / ST55 har 40 kanaler. Men uansett hvor mange stemmer det er så trur jeg at jeg egentlig aldri at polytoner kan komme opp mot virkelig musikk Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tsk... nei, avskaff polyfoniske ringetoner spør du meg. Etter at jeg fikk SE P900 som spiller MP3/WAV-filer som ringelyder må jeg bare le når jeg hører polyfoniske ringetoner. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Skal dere ha mobil, eller jukebox? Personlig har jeg G5400 med 34 eller 36 stemmers poly, men bruker kun vibrasjon! Dessuten likte jeg de gamle monotonene De hørtes faktiskt ut som en telefon. Lenke til kommentar
karce Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hvor mange kanaler det er på ringetonene, har i denne sammenheng med hvor god kvaliteten blir på det som spilles. ringer telefonen, og den har 74 kanaler, blir kvaliteten på lyden mye bedre. du kan alså ende opp med å faktisk ha god basslyd på telefonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå