ace_ventuora Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kan høres litt dumt ut kansje , men: Mor og Far er noen skikkelige nerder på edderkoppkabalen og bruker den nokså aktivt. For ikke å vis at de spiller så utolig mye tilbakestiller de statistikken en gang i uka så den hopper fra 2000+++ til null igjen og begynner å telle omgnger på nytt. Det jeg lurer på om det er en måte å gjøre slik at når du trykker på tilbakestill statistikk så enten skejer det ingenting, eller at det hopper opp noe som sier; Nei, slik går ikke ! !. Vet ikke om dette er mulig som sagt, og isåfall hvordean jeg skal gjøre det. Best er om det blir jgort så inviklet som mulig slik at data ''ingenjøren'' (mor) ikke finner ut hvordan jeg har stelt det i stand. Blir veldig gla om noen vet hvordan jeg kan gjøre dette. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 den enkleste måten ville vel være å finne Filen eller register keyen som inneholder dataene og på en eller annen måte skrivebeskytte dataene. En annen måte dette på er mye mye mere avansert: da må man lage et program som kjører kabalen for så å mota beskjedene som blir sendt innad i programmet for så at programmet kan velge hva som skal skje når reset kanppen blir trøkk ned. jeg er ikke hundre prosent sikker på den avanserte delen, men jeg tror det er slik den fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå