Heppe Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvor finner jeg deafult config på nettet? gidder ikke av installere spillet og installere på nytt igjen... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Slett gjeldende, en ny vil opprettes automatisk av CS. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Beste configen er CPL gui. Lenke til kommentar
dun Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) CPLGUI der skal du finne cplGUI2 Dersom du skal ha en defaultconfig kan du jo og som DevN sier bare slette den du har nå, så vil CS opprette en ny. Endret 1. mai 2004 av dun Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vær obs på at CPL GUI har LAN-rates (tror jeg) og sånne ting. Og det er vel meninga at man skal gjøre minst mulig i configen via console eller ved å åpne fila. Iaffal sånn foran turneringer osv. Du kan jo gjøre det hjemme om du vil være Inet-hero da (jeg er det). Du får tøff bakgrunn også. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vær obs på at CPL GUI har LAN-rates (tror jeg) og sånne ting. Og det er vel meninga at man skal gjøre minst mulig i configen via console eller ved å åpne fila. Iaffal sånn foran turneringer osv. Du kan jo gjøre det hjemme om du vil være Inet-hero da (jeg er det). Du får tøff bakgrunn også. Jepp.. cmdrate er 101, updaterate er 101 og rate er 25000. Med min telenor adsl 1024/768 funker det greit, ingen choke eller loss pa de fleste servere. Enkelt a forandre uansett. Det jeg liker med cpl gui2 er buyscriptet, og de sma ekstra tingene som timeleft alias, weapon quickswitch aliases og slike ting. Det har alt man trenger uten alt det ekstra som man gjerne far i andre scripts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå