Gå til innhold

Begyner Metallica å miste gløden?


cwerner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket ikke om tekstene. :p Snakket om det musikalske utrykket.

Men, jeg skal være enig. Tekstene reflekterer det faktumet at James har fått et par drinker for mye.

 

Synes den måten Lars Ulrich stemmer skarpen sin på er litt morsom jeg. Metallica? NEI, kult? JA.

Da jeg var backstage med Metallica i København var det en fyr som ga James en "souvenir" fra der han kom fra, Island. Souveniren bestod i en liten flaske brennvin. Spesielt lurt med tanke på at han har måttet legges inn for rehabilitering et par ganger i det siste. :)

 

Angående det du sir om at det "ikke er Metallica". James sa selv i et intervju dette da han ble spurt om han var enig i at det ikke var Metallica:

 

"ZZZZZZZ. Do you walk backwards? There is one Metallica. We have many styles, it's called Metallica. "

 

:)

Lenke til kommentar

Selv om Load og Reload er noe annet enn det frem til Black Album, og noe som minner lite om Metallica, så er det da ikke dårlig musikk!? Mama Said er da en fin sang, som har samme melodien som du kan høre 4:30 uti To Live Is To Die på And Justice For All :) Outlaw Torn, Bleeding Me, Low Man's Lyric og Carpe Diem Baby er mere rolige sanger som gjør godt i sjelen. The Memory Remains er da bare dritrå, James har en meget mørk og kraftig vokal, og musikkvideon må da være en av de beste noensinne :w00t:

Lenke til kommentar

Snakket ikke om tekstene. :p Snakket om det musikalske utrykket.

Men, jeg skal være enig. Tekstene reflekterer det faktumet at James har fått et par drinker for mye.

 

Synes den måten Lars Ulrich stemmer skarpen sin på er litt morsom jeg. Metallica? NEI, kult? JA.

Da jeg var backstage med Metallica i København var det en fyr som ga James en "souvenir" fra der han kom fra, Island. Souveniren bestod i en liten flaske brennvin. Spesielt lurt med tanke på at han har måttet legges inn for rehabilitering et par ganger i det siste. :)

 

Angående det du sir om at det "ikke er Metallica". James sa selv i et intervju dette da han ble spurt om han var enig i at det ikke var Metallica:

 

"ZZZZZZZ. Do you walk backwards? There is one Metallica. We have many styles, it's called Metallica. "

 

:)

Er du medlem av metclub? vurderer det, men hakke helt bestemt meg ennå

Lenke til kommentar

Vel, selvfølgelig er jeg det. For det første er jeg dedikert fan, og for det andre må man være det (Premier Member, til og med) for å ha muligheten til å komme backstage.

 

Forøvrig var det en sinnsyk opplevelse.

 

:)

 

Edit: Du skal bli medlem av MetClub. Er så utrolig mange goder.

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Hvis du skal være sånn premium member, og bor utenfor usa, så koster det 60 dollar i året eller no sånt...

 

Ellers så kan du jo melde deg inn på mailinglisten, da får du adgang til forumet og tour diaryen og se filmer fra hver dag i turneen

 

 

EDIT: grunnen til at det koster penger er vel fordi du får veldig mye ting og mulighet til å forhåndsbestille billetter og møte bandet osv... også koster det jo en del å sende varer over det svære hav

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Alså det med Load og Reload, det viser jo bare at de er flinke i min mening, jeg synes det er mange fine sanger der, riktignok ikke klassisk metallica (kill em all - black album) men alikevel at de lagde litt annerledes musikk enn de begynte med syns jeg viser talent.

 

Noen som har hørt noen rykter om nytt album?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...