Gå til innhold

Begyner Metallica å miste gløden?


cwerner

Anbefalte innlegg

Tja... de har jo begynt å spilt fortere i det siste... Load og Reload perioden derimot... da spilte de ikke så veldig fort.

 

Uansett, det er bra at de fornyer seg, hadde aldri giddet å ha 3 kopier av Master Of Puppets...

 

Alle band som varer lenge forandrer seg, utenom Iron Maiden, som fremdeles lager den samme simplistiske, dog fengende, musikken som de gjorde for 20 år siden. Dette er en av hovedgrunnene til at jeg ikke er Maiden-fan. De greier bare ikke å fornye seg.

 

Takler egentlig ikke folk som sier at alt var bedre før, selv om jeg har sagt det selv et par ganger heh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle band som varer lenge forandrer seg, utenom Iron Maiden, som fremdeles lager den samme simplistiske, dog fengende, musikken som de gjorde for 20 år siden. Dette er en av hovedgrunnene til at jeg ikke er Maiden-fan. De greier bare ikke å fornye seg.

 

Takler egentlig ikke folk som sier at alt var bedre før, selv om jeg har sagt det selv et par ganger heh.

Må ikkje gløyme AC/DC :cool:

Lenke til kommentar
Så du liker ikke black album??:omg:

Black album er jo ett av de beste  :w00t:

Etter å ha ventet siden 1988 på ett nytt album ble jeg skuffet, men det er ikke så ille når man hører på de senere utgivelsene... (både ...and justice.., master of.. og ride the.. er bedre enn black album, men å sammenligne thrash metal med hard rock blir litt tullete)

 

Edit: Black album har en kul sang Sad But True. :green:

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Bob Rock drepte metallica.

Sad but true :(

njaa..å gi produsenten mesteparten av skylden for Metallicas musikkmessige "harvester of sorrow" gjennom de senere år blir vel å dra det litt langt. ;)

ja... men alt dette skjedde jo etter at Bob rock ble producer :hmm:

Lenke til kommentar

Nå skal Bob Rock ha uttalt at hvis Metallica fortsatte å lage flere Load-aktige album, så ville han ikke jobbe med dem mere. Det vil si at man ikke kan legge all skyld på Bob Rock. Husker ikke hvor jeg leste dette, men skal prøve å finne ut av det.

 

Edit: For å gjøre ting helt klart; Bob Rock skal ha uttalt dette før St.Anger kom ut.

...og litt relevant lesestoff liveDaily Interview: Lars Ulrich of Metallica

Endret av Inkognito
Lenke til kommentar

njaa..å gi produsenten mesteparten av skylden for Metallicas musikkmessige "harvester of sorrow" gjennom de senere år blir vel å dra det litt langt. ;)

ja... men alt dette skjedde jo etter at Bob rock ble producer :hmm:

Ikke glem at faktisk både Hetfield og Ulrich var med som produsenter på" black album". (Sikkert på de følgende album også...)

Lenke til kommentar
må si meg eni i at st.anger er et svært skuffende produkt av et generellt genialt band (jeg er ikke fanatiker). Det nye imaget/stilen minner meg litt om en fordreid versjon av limp bizkit!

Vel...sånn som SBS sier så er det jo bra at de fornyer seg, men jeg syns ikke de skulle ha fornya seg så mye som de har gjort :no:

Men selv så liker jeg St.anger :yes:

Men de eldre albummene er jo bedre såklart :w00t:

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...