Admin'c Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Jeg trenger en ekstern hardisk som leverer trygg lagring og som tåler litt. Den må ha usb 2.0 og firewiregrensesnitt og en kapasitet på over 120gb. Jeg vurderer å bruke maks 2500. En lang garantitid hadde også vært greit Disken skal brukes med norton ghost og windows, derfor må den fungere med ghost. Men det går vel greit siden ghost tilbyr firewire og usb drivere? Noen med forslag? Edit: Er det å kjøpe hardisk og kabinett separat noe å satse på? Jeg trenger så god ytelse jeg kan få så jeg ikke mister tålmodigheten under overføringer Endret 23. april 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Sjekk Her. Vil nok anbefale deg Denne eller Denne. Bare du ikke går for Maxtors harddisker... Gå på guider og les om folk som har skrevet som kommentarer til WD og Maxtors eksterne harddisker. Sjekk det jeg satte opp for deg nøye! Vurderer selv å kjøpe harddisken på den siste linken jeg satte opp. Lykke til med ny ekstern harddisk D.G Endret 23. april 2004 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 takk, skal se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå