eegN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) jeg har en feil her.. når jeg starter nero burningrom så kommer denne feilmeldingen opp : an error using COM/OLE occurs. please check the installation of COM on you computer. Hva er COM for noe ? Hva må jeg gjøre for å fixe dette? Jeg har prøvd å reinstalla Nero og også prøvd å formatere C disken men ingen av delene fungerer! ##Emnefelt endret av moderator. Emnefeltet er ment å brukes til å beskrive innholdet i tråden din, og da hjelper ikke "Hjelp" så mye - enden## Endret 23. april 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Denne kategorien er for annet om hardware. Det vil si at problemer med programvare ikke skal postes her. Hvis du tar en titt til høyre ser du en meny, og i den er det en link sil programvareforumet. Der anbefaler jeg deg å poste programvare relaterte spørsmål. I annet om hardware blir de stengt Flyttet denne til rett forum siden du er nye her Les og kommentaren min i innlegget ditt Velkommen til forumet forresten enden Lenke til kommentar
eegN Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 takk for den enden.... Er helt ny her så viste ikke det .Men skal huske på det til neste gang. Nå gjenstår bare å få hjelp her da 33gN Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvis du tar en titt til høyre ser du en meny, og i den er det en link sil programvareforumet. Ikke rart en ny bruker blir forvirret, for hos meg er den menyen til venstre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå