Gå til innhold

Radeon 9800XT

stigfjel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar at 9800xt heller vil fases ut til fordel for x800 serien slik som 9700pro ble når 9800 serien kom.

4400kr er IKKE et godt kjøp for et 9800xt nå.

9800xt er egentlig et veldig dårlig kjøp akkurat nå (har egentlig aldri vært noe bra kjøp, men jeg kjøpte det likevel og er fornøyd)

Endret av TDK
Lenke til kommentar
tatt i betrakning at du får 9800pro kort hos pcutstyr og itbutikken nå til litt over 1800,- sier litt om hvor dårlig kjøp et 9800xt kort er nå... det yter jo bare ca 10% bedre og koster omtrent det dobbelte...

Har ikke tenkt å kjøpe dette nå, men vente til X800 Pro kommer ut. Saken er nemlig den at jeg vil ha et rent ATI-kort, ikke et fra PowerColor, Sapphire og andre andrehåndsprodusenter. Kall meg sær, men sånn er jeg.

Lenke til kommentar
tatt i betrakning at du får 9800pro kort hos pcutstyr og itbutikken nå til litt over 1800,- sier litt om hvor dårlig kjøp et 9800xt kort er nå... det yter jo bare ca 10% bedre og koster omtrent det dobbelte...

Har ikke tenkt å kjøpe dette nå, men vente til X800 Pro kommer ut. Saken er nemlig den at jeg vil ha et rent ATI-kort, ikke et fra PowerColor, Sapphire og andre andrehåndsprodusenter. Kall meg sær, men sånn er jeg.

Tja, sær er vel drøyt. Tror du strekker "særhet" til det ytterste nå. :)

Det er rett og slett bortkasta penger, men greit nok. Så lenge det er dine penger

Lenke til kommentar
Saken er nemlig den at jeg vil ha et rent ATI-kort, ikke et fra PowerColor, Sapphire og andre andrehåndsprodusenter. Kall meg sær, men sånn er jeg.

PowerColor sine kort er såkalt BBA (Buildt By ATI), som vil si at det er identisk med ATI sine egne kort. Eneste forskjellen er at du får med en større bundle i powercolor sin eske. Selve kortene er identiske.

Er noen få produsenter som setter på egen vifte, men ellers er alle kortene identiske, så det er litt sært å ville ha en ren ATI eske :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...