Stig-Arne Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Skriiiik og skråååål, KALLE88 BRUKER IE OG XP SKIN IIIIIIIIIIK!1!!!1!! Jau... bruker det, Win XP pro og MS IE 6.0 . Det var det som fulgte med pcen når jeg kjøpte den og har ikke blitt til å bytte ENNÅ. uff, jeg blir helt lei meg.. Fulgte med ja.. Det følger desverre med IE 6 med windows xp da.. omg. www.opera.com, jeg fordar ikke at folk bruker ie6, blir så sur.. samtidig som jeg er trått og syk fra før av nå.. seriøst..? ikke for å dra tråden helt av topicen men.. personlig så bruker jeg både IE 6 og opera.. og må si at IE er bedre når det gjelder å laste sider og brukervennlighet. Er ikke så mye dilldall.. Mens opera er raske på å gå tilbake til sider.. slipper å laste dem som IE må.. Nei..takke meg til IE.. og det verste jeg hører er folk som deg som ikke takler at folk bruker det dem har lyts til Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Kaffebordet: Det er det man kaller geek... litt ekstrem geeking også. huff... Endret 24. april 2004 av pZion Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Eeeh, om sommeren skal du være ute... ikke sitte inne og SPILLE. Det blir for dumt... og for geek. Jeg blir sikkert å gå ut oxo, men litt trasi å måtte være ute fordi det er for varmt å sitte inne. Offtopic: Jeg har ikke hat noe prob med IE, så jeg har ikke giddet å bytte ennå. Det sikkert mange tråder om IE, Opera, MS og Linux, det var ikke det som var poenge i denne tråden så hvis vi skal diskutere det kan vi ta det i en annen tråd. Endret 24. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er knall å vere geek da... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Er knall å vere geek da... Jau... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Absolutt ikke knall å være geek. Det drar ikke damer. Jaja, nok Off Topic... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Absolutt ikke knall å være geek.Det drar ikke damer. Jaja, nok Off Topic... Får satse på å være skap geek da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Absolutt ikke knall å være geek.Det drar ikke damer. Kommer an på om du er heit eller teit geek det... Men til trådstarter: Har du limt fast viften? Eller er den så treig at den ikke blåser bort? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Men til trådstarter: Har du limt fast viften? Eller er den så treig at den ikke blåser bort? Jeg har teipet den fast. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 kjekk den der da:P samme skjerm som meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå