Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Nå Når det begynner å nerme seg sommer og det blir varmere, blir det varmt å sitte inne å spille. Jeg holder på å lage meg vannkjøling så jeg har noen vifter ledig, de skal komme på skjermen. Jeg satt opp den første, det var digg. Det var ikke så stor forskel nå med en vifte og ikke så varmt inne, gleder meg til jeg får opp de andre fiftene. Har prob med kamera men bilder kommer. Endret 23. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Nå har jeg fått blider av det. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Det ser ut som om vifta står i ro men den går på alle bildene. Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HAr en stor bordvifte som brukes til det formålet, tror jeg trenger viftene mine inne i pcen når det blir varmt ute Pen ide unsett Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Hmm... en sån bord vifte hade vært bra, men har for lite plass på pulten. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Så ikke direkte pent ut akkurat. Burde kanskje lagt en liten boks som den kunne stått i eller noe. Så ut som det burde tørkes litt støv på den høytaleren der Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kul ide...men men du er igang kan du jo sette noen rundt de høytalerne så de ikke blir gråe av støv Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Hehe... bruker ikke se så mye oppå der. Litt glad jeg ikke tok blide av resten av rommet. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hehe... bruker ikke se så mye oppå der. Litt glad jeg ikke tok blide av resten av rommet. vi ligner litt på hverandre på det området der ser det ut til! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har du hørt om zoom og litt rydding i rommet Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) har du hørt om zoom og litt rydding i rommet Nei... vet ikke om det er zoom på kameraet, det er ikke mitt det var bare et jeg lånte i 10min får å ta bilder. Jeg rydder ikke romet bare for å ta bildet, hvis jeg skal vise fram noe på rommet så viser jeg det sånt det er til vanlig. Vil jo ikke at folk ska vå intrykk av at jeg er mere ryddig en jeg er, det skaper bare press til at jeg skal holde det ryddig senere oxo. Endret 23. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 pleier ikke nødvendigvis å være så varmt her om sommern, altså ute er det varmt, inne er det også varmt. men å ha en stor vifte ståenes i vindus åpninga fungerer bra. trekker frisk luft inn. Skriiiik og skråååål, KALLE88 BRUKER IE OG XP SKIN IIIIIIIIIIK!1!!!1!! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Skriiiik og skråååål, KALLE88 BRUKER IE OG XP SKIN IIIIIIIIIIK!1!!!1!! Jau... bruker det, Win XP pro og MS IE 6.0 . Det var det som fulgte med pcen når jeg kjøpte den og har ikke blitt til å bytte ENNÅ. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Skriiiik og skråååål, KALLE88 BRUKER IE OG XP SKIN IIIIIIIIIIK!1!!!1!! Jau... bruker det, Win XP pro og MS IE 6.0 . Det var det som fulgte med pcen når jeg kjøpte den og har ikke blitt til å bytte ENNÅ. uff, jeg blir helt lei meg.. Fulgte med ja.. Det følger desverre med IE 6 med windows xp da.. omg. www.opera.com, jeg fordar ikke at folk bruker ie6, blir så sur.. samtidig som jeg er trått og syk fra før av nå.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Få inn Opera eller Mozilla Firefox. Firefox kan konfigureres til å bli så godt som likt Opera. Bare firefox'n banker Opera på flere områder. Opera bruker sinnsykt mye mer minne, bruker 38294 ganger mer tid på å refreshe ei side. (Ja, jeg overdrev litt) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Få inn Opera eller Mozilla Firefox. Firefox kan konfigureres til å bli så godt som likt Opera. Bare firefox'n banker Opera på flere områder. Opera bruker sinnsykt mye mer minne, bruker 38294 ganger mer tid på å refreshe ei side. (Ja, jeg overdrev litt) Jeg bruker Mozilla i Linux, syns det egentlig er like greit, har prøvd 7.50 versjonen. Det var litt bedre standard instllinger en 7.23.. Men den var på mange måter "grell" Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tapeten til trådstarter er også et kapittel for seg selv. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tapeten til trådstarter er også et kapittel for seg selv. haha, den var grønn & grell.. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Tapeten til trådstarter er også et kapittel for seg selv. Hehe... den er jo fin den passer inn i rommet. (det er bare en liten krok dere har sett.) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Eeeh, om sommeren skal du være ute... ikke sitte inne og SPILLE. Det blir for dumt... og for geek. Dessuten hater jeg folk, som igjen hater folk, som bruker XP, og IE... jeg bruker det selv, og har ingen problemer med det. Å hate andre for det blir OGSÅ for geek... og for dumt. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Eeeh, om sommeren skal du være ute... ikke sitte inne og SPILLE. Det blir for dumt... og for geek. Seff skal vi sitt inne om sommeren, ute er det bare varmt og ekkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå