Gå til innhold

Hvordan bli kvitt påloggingsvinduet?

Anbefalte innlegg

Hvordan blir jeg kvitt påloggingsvinduet til winxp pro? Jeg har vært på brukerkontoer. Der er det kun 2 kontoer, min som er admin og uten pass og gjestekonto. Jeg har oppdatert alt fra windowsipdate. TweakUI fungerer bare delvis. Klarer å starte 2-3 ganger uten vinduet og så gjør jeg en forandring så kommer vinduet opp igjen... Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra win-xp.no:

Klikk på Start --> velg Kjør

Du vil da få opp følgende dialogboks :

Skriv inn control userpasswords2 og klikk ok

Da vil følgende dialog komme opp:

Fjern haken i det området jeg har merket med rødt, og klikk Bruk.

Da vil enda en dialogboks komme frem, nemlig denne:

I den, skriv inn brukernavnet på den brukeren du vil logge inn automatisk med, og passordet til denne brukerkontoen.

(har du ikke passord på kontoen din, la feltene være blanke) Klikk Ok, og Ok igjen.

Da er alt klart, windows vil logge inn automatisk med den brukerkontoen du har valgt.

Lenke til kommentar
Det høres veldig tøft og hackeraktig å skrive "control userpasswords2" i run..

men det er egentlig bare snarvei til kontrollpanelet/user accounts.

ehh..nei, det er flere ting der som du ikke kan gjøre i kontrollpanelet/user accounts.

Lenke til kommentar

Hvis du skriver bare "pålogging" i søkefeltet så får du 11 treff for de siste 30 dagene.

Det er ikke meningen å starte en krangel eller gi kritikk til noen , men poenget er at forumet fylles av flere og flere tråder som går på den samme problemstillingen. Hvis man først søker med litt løst søkekriterie så finner man ofte svar og slipper å poste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...