Radhoo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvordan blir jeg kvitt påloggingsvinduet til winxp pro? Jeg har vært på brukerkontoer. Der er det kun 2 kontoer, min som er admin og uten pass og gjestekonto. Jeg har oppdatert alt fra windowsipdate. TweakUI fungerer bare delvis. Klarer å starte 2-3 ganger uten vinduet og så gjør jeg en forandring så kommer vinduet opp igjen... Noen tips? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) gå inn i datamaskinbehandling og på brukerkontoer eller noe. Her deaktiverer du .net kontoen hvis du har lastet ned denne oppdateringen. Du må skru av gjestekontoen også hvis den er på Endret 23. april 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hentet fra win-xp.no: Klikk på Start --> velg Kjør Du vil da få opp følgende dialogboks : Skriv inn control userpasswords2 og klikk ok Da vil følgende dialog komme opp: Fjern haken i det området jeg har merket med rødt, og klikk Bruk. Da vil enda en dialogboks komme frem, nemlig denne: I den, skriv inn brukernavnet på den brukeren du vil logge inn automatisk med, og passordet til denne brukerkontoen. (har du ikke passord på kontoen din, la feltene være blanke) Klikk Ok, og Ok igjen. Da er alt klart, windows vil logge inn automatisk med den brukerkontoen du har valgt. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 takker... endelig skal jeg ha bort det vinduet. Skal ha en maskin som skal stå uten skjerm, tastatur og mus i et hjørne. Blir da litt vanskelig med restarter osv. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nå synes jeg at folk må bli flinkere til å søke i forumet etter sitt problem FØR man poster et spørsmål! Dette er nevnt MANGE ganger før i dette forumet. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Helt enig. Et Google søk hjelper i de fleste tilfellene også. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg søkte faktisk etter winxp AND pålogging, men fant ikke noe nyttig... men jeg så det i den stickyen etter jeg gav opp og postet denne tråden. Pluss jeg ser nå at jeg søkte kun i de 30 siste dagene... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det høres veldig tøft og hackeraktig å skrive "control userpasswords2" i run.. men det er egentlig bare snarvei til kontrollpanelet/user accounts. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det høres veldig tøft og hackeraktig å skrive "control userpasswords2" i run..men det er egentlig bare snarvei til kontrollpanelet/user accounts. ehh..nei, det er flere ting der som du ikke kan gjøre i kontrollpanelet/user accounts. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Pluss jeg ser nå at jeg søkte kun i de 30 siste dagene... Det ble tatt opp for mindre enn en måned siden Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 men hvis du søker på "winxp AND pålogging" under programvare og windows... Hva finner du da?? kun mitt innlegg... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvis du skriver bare "pålogging" i søkefeltet så får du 11 treff for de siste 30 dagene. Det er ikke meningen å starte en krangel eller gi kritikk til noen , men poenget er at forumet fylles av flere og flere tråder som går på den samme problemstillingen. Hvis man først søker med litt løst søkekriterie så finner man ofte svar og slipper å poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå