Darkwing Duck Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Sorry, feilpost Endret 9. september 2004 av Darkwing Duck Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvordan skal jeg få resetta biosen, når jeg ikke får på dataen?? 1. Du kan ta ut BIOS-batteriet i 4 -5 minutter, og så sette det inn igjen. 2. Du kan flytte på den lille jumperen på hovedkortet som det står "rst cmos" ved siden av. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg trykker "123" på tastaturet så starter den! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg trykker "123" på tastaturet så starter den! hvordan får dere til det? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg trykker "123" på tastaturet så starter den! tror pc'en din har psykiske problemer, den er jo mongolid Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 å gidde å lese poster er no dritt. nevnt flere ganger her hvordan dette gjøres å starte PC ved å skrive et passord/trykke en tast på tastaturet. sjekk i BIOS, husker ikke heeelt under hvilke meny det var, men sikkert noe med power Lenke til kommentar
Undik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har en ringeklokke:) Av typen som står friedland på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå