b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 karamba: må bare si at det kabinettet var meget pent Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://www.home.no/vaagebu/PC%20bilder.htm Min knapp (på det andre bildet) eg kan og bruka tastaturet. Den raude kortsluttningsknappen er frå ein gammel påhelgs(Suzuki 16 eller noke sånn)og er seriekobla med den orginale startknappen rett under, så den må trykkast inn samtidig hvis da skal skje noke. For å starta med tastatur måtte eg flytta PS2-PWR jumperen på HK og stilla inn noke i BIOS. HK er Abit KV7 med VIA KT600. Før når eg brukte Logitech-tastaturet hadde eg eit Asus P5A med ALI ettellerannet chipset. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Digga den q-tec moden Sorry for offtopic. Endret 5. august 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) http://www.forvirra.com/upload/img/bryter min on off bryter det er en tenningslås for dem som ikke forsto det ! Endret 5. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøkkenkniv, teip litt vold og kanskje litt 1000 papir hvis du skal få lakken vekk=q-tec mod Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du vaagebu kult karbinett ;-) kossen fungerar den på knappen din? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 http://www.home.no/vaagebu/Kobling.htm Kobligsskjema for startknapp Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Oooo Yeah Baby Endret 6. august 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
karamba Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 karamba: må bare si at det kabinettet var meget pent Takk! Jeg har jo en liten worklogg på kabinettet mitt (link i signatur). PS: Det neste blir bedre! Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hadde en meget ræv win95 pc for lang tid tilbake. Den startet med space. Tror det var hp eller.no Lenke til kommentar
McLords Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Syns min hjemmelaga treknapp er ganske fet jeg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 har chieftec standar knappen jegf.. får lian li pc 70usb i morra.. weee Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Sånn derre Knapp de har i F-16 fly for å utløse bombene med sånn rødt lokk på som du må vippe opp hadde jo vært fett da......noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik? Har noe sånt på thinkgeek.com Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) De har det på elfa. Søk på artikkelnummer 35-239-82... Den er dyr...men fet... Edit: Fant direktelinken her... Endret 18. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Mener å ha sett kåpe til 35kr på bilextra. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har ett problem!! prøvde den måten med å skrive in passord i bios, som man skal bruke til å boote opp. Og så slo jeg av dataen, men nå så kan jeg ikke få den på! har tastet passordet en mill ganger, men datan er fortsatt like død!pokker........ noen som har noen idèr om åssen detta kan løses?? hørtes morsomt ut, derfor måtte jeg nesten prøve.. heheheheheehe :!: ...vil ha på dataen!!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har ett problem!! prøvde den måten med å skrive in passord i bios, som man skal bruke til å boote opp. Og så slo jeg av dataen, men nå så kan jeg ikke få den på! har tastet passordet en mill ganger, men datan er fortsatt like død!pokker........ noen som har noen idèr om åssen detta kan løses?? hørtes morsomt ut, derfor måtte jeg nesten prøve.. heheheheheehe :!: ...vil ha på dataen!!! resett bios. det funker Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 må finne en skrue/saks/kniv ol, og kravle ned på gulvet inn i pcen for å kortslutte de to pinnene på hovedkortet... pcen har dog ikke vært totalt av (kun restarting) på...ja, laaaang tid, så jeg savner ikke powerknappen noe særlig Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvordan skal jeg få resetta biosen, når jeg ikke får på dataen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå