jorgis Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom? Er faktisk en funksjon i BIOS som gjør at man kan skru på PC med tastatur/mus/LAN. Selvfølgelig skrus ikke PC'en av da... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 nei da så. tenkte kanskje at det var satt noe som kortsluttet ledningene under der jeg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Brukte dette selv en stund, hadde "Enter" tasten som startknapp, det er jo greit Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 oj.. håper jeg kan gjøre det i min bios.. jeg har moddet fronten på chieftechet min, og tok liksom ikke med i beregningen en on/off knapp.. eller snarere: den blei heftig nedprioritert! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hadde vært artig med kickstart av pc'en, eller en sveiv foran (sånn som på veldig gamle biler). Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... Jeg å! skikkelig tøft det der. Det var kunn når maskinen var av den fungerte som power knapp. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 syk og syk fru Blom... den funker iallefall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom? Pc'en skrur seg ikke AV ved hjelp av BIOS-password, bare på. Lenke til kommentar
Nibstha Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom? Er faktisk en funksjon i BIOS som gjør at man kan skru på PC med tastatur/mus/LAN. Selvfølgelig skrus ikke PC'en av da... Hvordan hovedkort er dette da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Arnosmith har AC Ryan/Sunbeam-kabbis Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvordan hovedkort er dette da? Abit har det på de fleste kortene tror jeg.. NF7-S har det og IC7 serien har det, i allefall Max3 kortet Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) alle epox kort jeg har kommet over har det. har epox selv Endret 9. mai 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tror faktisk det er værre å finne et kort som ikke har det enn å finne et som har det... En kompis av meg har en pc fra -98, og den har mulighet for starting via space-knappen. Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hva må man gjøre i BIOS for å kunne starte maskinen med space? Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Let, er noe me BIOS password elns... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 standard av og på knapp :!: til sunbeam plexi Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 åssen får dere det sånn at dere kan bare skrive ord så starter pcen? for strømmen til tastaturet er vel (hvertfall i teorien) av...? EDIT: disse er kule: launch! let there be light! er det ingen som kan svare på spørsmålet hans? lurer på samme, hvordan søår dere på pcen med tastaturet? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er spenning på tastaturet og musa når pcen er av... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 *tar seg en tur inn i BOIS og sjekker om det funker* Støtter VIA kt400 denne funksjonen? kan være greit å vite slik at jeg slipper å lete meg i hel vist det ikke har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå