Gå til innhold

Hvem har den Sykeste on/off knapp


Anbefalte innlegg

Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... :devil:

er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom?

Er faktisk en funksjon i BIOS som gjør at man kan skru på PC med tastatur/mus/LAN. Selvfølgelig skrus ikke PC'en av da... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... :devil:

:D Jeg å! skikkelig tøft det der. Det var kunn når maskinen var av den fungerte som power knapp.

Lenke til kommentar
Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... :devil:

er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom?

Pc'en skrur seg ikke AV ved hjelp av BIOS-password, bare på.

Lenke til kommentar
Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... :devil:

er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom?

Er faktisk en funksjon i BIOS som gjør at man kan skru på PC med tastatur/mus/LAN. Selvfølgelig skrus ikke PC'en av da... :roll:

Hvordan hovedkort er dette da?

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...