Superslask Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ja da må man sette vippebryterene i riktig posisjon, og så trykke på startknappen. egentlig ikke en dum ide Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hadde vært tøft med en flerstegs bryter, steg 1 : starte opp steg 2 : Normalstilling (ingenting skjer) steg 3: reboot Tror det skal funke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hadde vært tøft med en flerstegs bryter, steg 1 : starte opp steg 2 : Normalstilling (ingenting skjer) steg 3: reboot Tror det skal funke men da burde den sprette tilbake i midtstilling da Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hadde vært tøft med en flerstegs bryter, steg 1 : starte opp steg 2 : Normalstilling (ingenting skjer) steg 3: reboot Tror det skal funke men da burde den sprette tilbake i midtstilling da jaja, er en fordel det, men hadde vært tøft å hatt en slags girkule eller noe med 3 steg, hadde vært tøøft Får sikkert tak i det noe sted, set noe lignende på skolen men bare sånne vanlige stygge vippebryterer osv. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har ikke bryter! må ta de to ledningene inntil hverandre! (påknappen datt av...) JEG er visst ikke den eneste lenger Hakke giddet og lodde min jeg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hadde vært tøft med en flerstegs bryter, steg 1 : starte opp steg 2 : Normalstilling (ingenting skjer) steg 3: reboot Tror det skal funke men da burde den sprette tilbake i midtstilling da Denne hadde passet perfekt til det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Du får jo trestegs brytere med av i midten som er fjerbelastet uansett om du slår den opp eller ned, altså at den går tilbake til midtstilling av seg selv . Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 har bare en bryter som har 3 steg jeg.. som ikke spretter tilbake liksom Lenke til kommentar
Lea Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Vet alt dette er nevnt før, men: Jeg pusler med ideen om en koffert-pc. Da tenkte jeg meg: 35-239-66 med 35-239-82 Ganske bra bombe-følelse, vipp opp dekselet, ned for power, opp for restart.. Endret 2. mai 2004 av Lea Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva om man hadde pella fra hverandre en fjernstyrt sentrallås og brukt fjernstyringa til "startkanpp". Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hva om man hadde pella fra hverandre en fjernstyrt sentrallås og brukt fjernstyringa til "startkanpp". edit: inlegg nr.200 Endret 4. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har planlaggt å ha en ir fjernkontroll. Er det noen som har prøvd dette og kan gi meg noen tips? send PM! Lenke til kommentar
--Koni-- Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har da tenningslås Bilde under : Sikkert ikke den sykeste modden, men men... Mvh Tom Ragnar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tar meg to sekunder og en våt finger å starte den uten nøkkel Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva om man hadde pella fra hverandre en fjernstyrt sentrallås og brukt fjernstyringa til "startkanpp". eller evt. en trådløs ringeklokke? Det burde vel funke. de får du jo for en 1-200 spenn på clas ohlson hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 En slik bryter som vanligvis brukes som power bryter... EDIT: eksempel på momentbryter ville kalt det impulsbryter jeg da.. Kontaktfunktion: 1-polig slutning/brytning; momentan Momentan funksjon. Kalles en impulsbryter fordi den gir en puls. @Lea: Det vil ikke fungere pga av at bryteren må stå i en av posisjonene. Du vil da enten skru av maskin etter 5sek eller restarte den hele tiden. Og når du lukker lokket vil bryteren flytte seg, det er det som er meningen med den hetten. 35-222-73 Pass på at det er 2polet bryter, så er det mindre sjanse for å koble feil. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Her er min start og restart knapp/bryter.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg hadde eit trådlaust Logitech tastatur og ein maskin som starta når eg trykka inn space-tasten... Lurte dei fleste når eg sa at hvis dei sa at den skulle starte starta den, og eg stod og trykka på space.... er ikke det irriterende at pc'en skrur seg av vær gang du trenger et mellomrom? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Snart trådløs... hadde glemt jeg holdt på å bygge den jeg... skal hive ut bilder nå snart, skal bare kjøpe dis site delene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå