Sigve Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Jeg har mistet summetonen, kommer heller ikke inn på telio.no Joda, har betalt regningen Er serveren til telio nede? edit typo.. Endret 23. april 2004 av Sigve Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hva med å maile/ringe (mobil )Telio i morgen og høre ? Endret 23. april 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Øh, summetonen er tilbake. Var nok bare en restart? Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ja, bare så dere vet det: Fruen er i telefonen 24/7 så jeg får loggført oppetiden på den telia boksen. Om det er noe krøll blir jeg umiddelbart revet ut fra min virkelighetsflukt med meldingen "telefonen virker ikke!!!" Litt greit da dette normalt er et varsel om at netverket mitt har krasjet. Men denne gangen fungerte alt som det skulle, derfor spørsmålet om telio hadde problemer.... Selv er jeg svært fornøyd med telio linja, jeg sparer flere tusinger i kvartalet (les: mer penger til maskinvare). Litt kjipt å måtte bruke båndbredde for å holde Fruen opptatt med annet enn å plage meg, men foreløpige logger viser et forbruk på ca 8 kB/s. Det kan jeg akseptere. Lenke til kommentar
erikkk Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har fortsatt ikke summetone. Kommer ikke in på telio.no heller, har bredbåndsfabrikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå