BKKBredbånd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er BKK Bredbånd som svarer, bare vær obs på at dette ikke er en prioritert kanal for kundeservice, må jo ta tlf og svare på mail og... Så vi svarer når vi har ledig kapasitet Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Bytting av IP adresser er ikke noe vi gjør uten videre for privatkunder, da dette er faktisk en del ekstra arbeid for oss. Og det er helt riktig som Taxman sier, at IP er fast (men den kan bli endret) og ligger lagret i ruteren. Mitt råd er derfor at dersom du er den som har abonnementet, så bør du sørge for at de andre ikke gjør noe som banner din IP, siden det i utgangspunktet er du selv som er ansvarlig for hva linjen din brukes til. BKK Bredbånd Ikke værst at dere regger dere på et forum (som ikke har tilknyttning til BKK), bare for så besvare et kundespørsmål. Tror jeg må ringe BKK og spør om dem har lyst å legge fiber til huset mitt For alt vi vet kan det være lille Finn-Erik, 13år fra Førde som sitter registrert som BKK her på forumet.. skjønt , isp'er har jo hengt seg på før (fm).... Vel, i henhold til ordlegginga er jeg ikke i tvil. Men nok om det. BKK har svart, problem solved. edit; og min mening ble ikke svakere av ovenstående post heller Endret 29. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå