DabZor Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei Når jeg har lagt in BF Vietnam og skal kjøre det etterpå så får jeg opp en Windows-feilmelding og jeg må gå ut. Dette kommer opp før jeg kommer in i spillet og får se "introen", altså med en gang. .. Jeg har lagt in nye drivere (cat 4.4) og alt annet skulle være tip top. (specs i profil) Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. På forhånd takk Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Regner med du ikke har cracket version, eller.... Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 det er faktisk cracket, men innstalert fra en original cd.. Tror du det er cracken som er feilen? Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva sier feilmeldingen da? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det er faktisk cracket, men innstalert fra en original cd.. Tror du det er cracken som er feilen? Godt mulig det er cracken. En venn av meg spilte med en cracket version, fikk noe av det samme problemet. La inn en ny crack, problemet løst.... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kjøp spillet. Sannsyneligvis den beste løsningen , men det kan jo være drivere til skjermkortet som er problemet. Og da hjelper det ikke med orginal version. Slett de gamle driverene med "Program Files\ATI Technologies\UninstallAll" og innstaller catalyst 4.4 som du finner her Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 ..fant ut at det var cracken som var synderen jaja, takk for alle svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå