Gå til innhold

Hurra for bush!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ansiktsutrykkene til Bush er helt identiske med Apens utrykk. Dere som hater Bush kan gå inn på www.liquidgeneration.com og deretter klikke på "Cartoons". Og klikk på den som heter Bush-et-eller-annet. Dere kommer til å få en god latter! :!:

Og om Bush-haterene ikke har like barnslig humor som deg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ansiktsutrykkene til Bush er helt identiske med Apens utrykk. Dere som hater Bush kan gå inn på www.liquidgeneration.com og deretter klikke på "Cartoons". Og klikk på den som heter Bush-et-eller-annet. Dere kommer til å få en god latter! :!:

OK. Du skjonner tydeligvis ikke mye. Hvis du tok nok bilder av hvem som helst i verden, kunne du gjort akkurat det samme. Deg, f.eks. Hvis jeg tok bilder av deg hver dag i 4 ar, skal jeg nok kunne gjore en bildeserie pa samme mate. Med andre ord, det er bare helt idiotisk og poengslost.

Lenke til kommentar
Tipper jeg og har et par apebilder oppetter årene, så slike teite uttalelser kan man spare seg for. Det er nok ikke Bush som er "idioten" her, det er rådgiverne hans og de som støtter han i tykt og tynt.

Er enig i at de ikke er et hakk bedre, men synes ikke den unnskyldningen er god nok for verdens mektigste mann... Han bør ha evnen til å kunne tenke litt selv også...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Er enig i at de ikke er et hakk bedre, men synes ikke den unnskyldningen er god nok for verdens mektigste mann... Han bør ha evnen til å kunne tenke litt selv også...

Og siden du er uenig med Bush, sa kan du si at han ikke tenker. For du er smartere enn han, fordi du er uenig. Eller? :ermm:

Hvis du var uenig i noe Clinton sa, ville du deretter anklagd han for a "ikke tenke selv"? Dobbelt-standarden fortsetter...

Lenke til kommentar
Og siden du er uenig med Bush, sa kan du si at han ikke tenker. For du er smartere enn han, fordi du er uenig. Eller?  :ermm:

Hvis du var uenig i noe Clinton sa, ville du deretter anklagd han for a "ikke tenke selv"? Dobbelt-standarden fortsetter...

Betyr det at du er uenig i at Bush skal tenke selv?

Er nok redd jeg stiller litt høyere krav til USA's president enn jeg gjør til meg selv... Håper han forstår hvorfor....

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Nei, for du bruker premisset om at han faktisk ikke tenker selv som om det var sannheten. Jeg er ikke uenig med et falsk premiss du bruker, jeg peker ut at du bruker et falsk premiss, mest fordi du er uenig med han og pastar at han ikke tenker selv.

Bare mer Bush-bashing i grunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hurra.

Faktisk er det ganske utrolig at koalisjonen har klart å fjerne Saddam med så få tapte liv.  Etterhvert som situasjonen stabiliserer seg i Irak vil tapet av liv være spart inn på få måneder sammenliknet med fortsatt Saddam styre.

Så, alle sammen nå. Tre ganger tre HURRA.  :p

http://www.iraqbodycount.net/

Få liv??

Alle de 13000 har blitt stilt opp mot en vegg og har blitt skutt av Bush in person :ermm: Alt dette er jo selvfølgelig USA sin skyld, og Saddam var godgutten selv. Det finnes heller ikke noen opposisjon i Irak som selv kan bidra litt til "body counten"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Irak Body Count er ikke vitenskapelig. Den baserer seg pa den mest feilaktige kilden man kan basere ting pa: media. Uffameg...

Ja, det var forholdsvis fa liv tapt i denne krigen sammenlignet med andre kriger. Tenk om man kunne ha demokratisert Japan, Tyskland, etc, med bare 10.000 sivile liv tapt!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Det er en 1,5 år gammel tråd.

7794704[/snapback]

Nei den er 2,5 år gammel og antall drepte har økt markant på disse årene. Det hadde igrunn vært artig hvis seixon våknet opp fra dvalen sin og kom med noen gode argumenter for Irak-krigen nå snart fire år etter invasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...