eirikJO Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvilken vifte skal jeg gå for? Jeg har sett litt på www.microplex.no. Antall dB som vifta støyer, sier meg ikke så mye egentlig. Jeg har en "orginal" vifte pr. dagsdato. Hvor mye støy avgir denne? Er f.eks. 19dB lite støy fra en vifte? Så en slik på microplex.no. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 19db er ganske lite ja.. hvis det er lydstyrken uten at volten er skrudd ned er det ganske bra! Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 det var forresten denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTBS1 Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Den har jeg.. Er ganske fornøyd også, idle temp 34 grader ca.. Pluss at du ikke hører vifta Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 den kjølern det er link til... den går vel ikke til min 2.8GHz hvis den skal overklokkes, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå