Exousia Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 er det noen såm vet om C&C Red Alert funker med windows xp? er det i det hele tatt mulig å få det til å fungere med windows xp? hvis noen vet om en patch eller noe annet såm får C&C Red Alert til å fungere me win xp så hadde hverså snill å fortell jeg har prøvd alle updates til C&C RA, å prøvd å kjøre det i kompatabilitets modus me window xp, ingenting har fungert enda. p.s. det er ikke snakk om C&C Red Alert 2, det er det gode gamle orginale Red Alert jeg snakker om Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vet ikke om følgende fungerer, men du kan prøve og gi tilbakemelding. Her er linken Men en ting til, www.google.com <---- utroooolig hva du finner der! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Prøv også å høyreklikk - egenskaper- kompabilitet og velg feks win98 modus.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Prøv også å høyreklikk - egenskaper- kompabilitet og velg feks win98 modus.... Du må gjøre det OG patche. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 fant en himla innvikla metode for å få enablert linking i winxp. Måtte først installeres på en win98 pc osv osv...fant det på google Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 fant en himla innvikla metode for å få enablert linking i winxp. Måtte først installeres på en win98 pc osv osv...fant det på google Det skal holde at du finner den riktige patchen for å spille spillet i xp! Lenke til kommentar
Exousia Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) jeg har prøvd win95, win98, winME og win2000 kompatabilitets modus, men ingen fungerte Sharkey, linken din leder bare til en ftp mappe såm ikke eksisterer/jeg ikke får tilbgang til Endret 23. april 2004 av Exousia Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Flytter denne til spillforumet. Du postet i annet om hardware, som er en kategori for hardware, ikke spill og programvare Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 gjør som meg.. ha windows 98 just in case:) Jeg har 3 operativ system på PC for å få spilt alle spill. gamle og nye. Litt mer tungvint kanskje enn å laste ned en patch, men, slepper å finne alle patchene og alt dillet da.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det skal holde at du finner den riktige patchen for å spille spillet i xp! Jau! Men det skal mere til får å få multiplayer til å virke Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Går det ann å få det til å virke i Win. 2000? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Link3 Link1 Link2 Endret 27. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå