Bytex Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jo, men syns jeg har hørt om sånne totale makeovers der de bare har brukt engine i MW til å lage helt nye verdener eller svære områder med egne monstre og quests.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du mener som Middle Earth Mod og Tamriel Rebuilt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Koooooooorrekt! Får vel søke opp disse og se hva det er forno..vet ikke navnet på noen sånne. Er vel neppe 100% completed noen av dem? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nei, de er ikke det nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) -slettet, se min nye tråd i MW-forumet- Endret 27. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ta hovedquesten da. Det er faktisk en veldig interessant historie, og questene føles ikke meningsløse lengre, siden de er godt gjennomtenkte. Å bare springe rundt og ta småquestene blir selvsagt gørr kjedelig i lengden. Begynn på hovedquesten, da må du joine en av de store husene Redoran, Hlaalu eller Telvanni og bli sjef. Jobbe seg oppover i gradene er artigere enn å bare springe rundt som en hodeløs kylling og drepe random beasts. Fjern de ekle cliffracer fuglene med plugin. YESS!!!! Fulgte ditt råd, og nå er jeg jo helt med!! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Flotte greier! Jeg har dessverre stoppet litt opp selv. Holder på med main-questen, og står for tiden litt stille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå