Debauchery Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Gnåling om alder er forsåvidt usaklig. Edit: Lese først, så poste Endret 23. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har du byttet fra 1.5 til 1.6 eller? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hm... dere som har lagt inn har ikke vært så mye hjelpsomme Dere skulle ikke begynne og snakke om klokking og alt det der! Jeg trengte hjelp om noen visste hva som var skjedd! dere bare sitter her og kan jo ingenting nesten! bare snakker skit !!! Jaja... skal inrømme noen har vært hjelpsomme. Men jeg trenger ennå svar! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Skyld på oss for dine feil... Dummeste jeg har hørt. On Topic: Hvilke drivere bruker du? Og har du instalert nye i det siste, så vær sikker på å avinstalere de gamle før du instalerer de nye. Endret 24. april 2004 av KompleX Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jeg vil ikke ha sånne svar jeg vil ha ekte og gode svar som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 hehe, Jeg bruker nye drivere ja. Jeg la inn nye i går! det hjelper ikke noe:( Bare kom med svar... hehe jeg har skrevet så mangen ganger for glømte det var 2 sier Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hva skjedde når fps gikk ned? Hva gjorde du for at dette skjedde? Eller bare skjedde det over natten? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Klokka bare litt opp og ned merka da at cs red faction begynte og lagga sjekka fps da var den så lav så jeg vet ikke.. tok ut kortet en gang og leste på det for og finne ut hvilket merke kortet var. Da fant jeg ut at det var msi. Satt kortet inn og spilla tror det virka da husker ikke. Men tror ikke kortet har hatt noe skade av dette så... bare kom med mer svar! Vil ha kortet fiksa igjen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmm det gjør ikkeno, du er ikke gammel nok til å spille spillet uansett MATURE Titles rated M - Mature have content that may be suitable for persons ages 17 and older. Titles in this category may contain mature sexual themes, more intense violence and/or strong language. Du får vente i 6 år til.. Ikke mange som bryr seg broren min er 10 spiller cs og fikk unral turnament 2004 til bursdag Er selv egentlig ikke gammel nok til cs, men vi må jo få lov til å spille bra spill vi som er under 16 og Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Helt enig! Men jeg vil gjerne ha svar om kortet og! Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sikker på at du kjører OpenGl og ikke noe annet ? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Ja er veldig ganske sikker på det du:) Hehe må bare si noe: Beklager jeg kjefta så veldig! men vi under 16 17 år må og få spille de spillene vi vil. Det er ikke deres valg det er foreldrene våres valg! Og ja jeg har lov av mine. så helst ikke gidd og legg inn sånt som dette: Hei! Vent 6 år før du spiller cs. Det er ikke det vi snakker om i denne posten. Vi snakker om at fps'en min er blitt til 30-40 20 isteden for 60! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jaja ingen mere tips eller? Håper da ikke denne posten er død:( Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Lenge sia du formaterte? Har du fjernet ubrukte .reg filer, har du tatt diskopprydding? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Visst det er Cs 1.6 skriver du: fps_max 101. Visst det er Cs 1.5 går du inn i half life mappa så Cstrike mappa og der ligger det en fil som heter Config og så gjør du config fila sånn at den ikke er skrivebeskyttet deretter åpner du den i Notepad og søker etter fps og dereter finner du en linje der det står: fps_max elr noe i den dur og der setter du fps_max til 101. Men husk å gjør den skrivebeskyttet igjen. så skal det gå bra. Visst ikke kan du defragmentere PCn og kjøre en diskopprydning visst i kke det nevnt ovenfor virer! Endret 25. april 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
runeah Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ikke kom her med aldersgrenser. Spilte goldeneye på n64 (15års grense9 når jeg var 7-8 år) og ut når jeg var 11. setter en knapp på at minst 50-75% av dagens barn spiller spill som er beregnet på eldre. ontopic: sjekk din innsillinger i cs, som oppløsning, rates osv. har du forandret noe av dette i det siste? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kjør HZ på skjermen så langt opp du kommer, det kan være en sperre med lav HZ Lenke til kommentar
TDK Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) last ned ad-aware og kjør det. Kjør diskdefragmentering... Det skal gjøre susen... (tror jeg) Endret 25. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kjekk gude for "noobs" HER Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 HM.... Det der var en god guide det fjerna en del dritt fra pcen min takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå