Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at fokus i framtiden vil være ensidig rettet mot neste generasjon skjermkort.

Kanskje litt dumt å begynne med Radeon 9800XT, nVidia 59xx når disse fases ut.

 

Bra tilbakemelding fra Printer btw. Litt skepsis må man regne med i en bransje der det har vært mange cowboyer gjennom tidene.

 

"De som betaler først, får skjermen først, slik må det være og vi snakker faktisk om ganske mange som har bestilt"

 

Høres bra ut :green:

Lenke til kommentar

hehe du skulle set en kontrakt(eller no. kanskje kvitering) fra printerrefill som jeg så. totalt u leslig. skrevet med en printer nesten tom for blekk.

 

edit: ok så ikke da men hørte det. :p

kan hvære bullshit lissom. men veldig bra priser dere har. skal kjøpe no der når jeg får penger :yes:

Endret av stidz
Lenke til kommentar
hehe du skulle set en kontrakt(eller no. kanskje kvitering) fra printerrefill som jeg så. totalt u leslig. skrevet med en printer nesten tom for blekk.

 

edit: ok så ikke da men hørte det. :p

kan hvære bullshit lissom. men veldig bra priser dere har. skal kjøpe no der når jeg får penger :yes:

du kan nå skrive litt leselig for folk ! ingen som skjønner et bær av hva du skriver...

Lenke til kommentar
Snart kommer vi med skjermkort også, så derfor kunne vi godt tenke oss at dere gir oss en tilbake melding på hvilke kort som er noe å satse på.

Hvis dere tar inn matrox g200 mms til en rimelig pris kommer jeg til å kjøpe! (Og da sikkert en skjerm til og) :p Men det er nok ikke noe stort marked for det kortet.

 

Edit: har 4xDVI

Endret av LessThanJake
Lenke til kommentar
Var ikkje heilt tilgjengeleg online.

Derfor fekk ikkje enden tak i meg (det finnes faktisk eit liv utanfor datamaskina)

 

Utan å røpe for mykje av den kommande testen. Kan eg vel sei at rekkefølgen i 19" folkeklasse blir nok litt endra.

testen i heilheit blir nok overlevert til HW i morgon og publisert etter det.

 

mvh

JanEirik

Når kommer denne testen da?

 

Vil gjerne se hva dere mener om den.

Lenke til kommentar

Om skjermen er bra eller dårlig? Har du ikke lest testen av den her på HW? Jeg har hatt min i et par måneder nå, og jeg er storfornøyd. (Ikke kjøpt av PrinterRefill.)

 

-KJ

 

EDIT: Måtte nesten legge til at den er kjøpt et annet sted...

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Er det fortsatt ingen som har bestilt skjermen som har mottat? Jeg vil nemlig ikke bestille før noen kan fortelle meg at den er bra/dårlig og om PrinterRefill faktisk leverer... Gjør de det kan det gå mot ny skjerm :thumbs:

Samme her

Leveringstid på 14 dager betyr vel at de første tidligst får den i neste uke en gang.

 

Betalte forskuddet fredag 30/4, så jeg forventer ikke min før rundt 17 mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...