Gå til innhold

www.printerrefill.no

Anbefalte innlegg

Printer:

Vi ser at dere selger stort sett ferdige maskiner og skjermer. Har noen spørsmål:

1) vil dere selga andre merker enn lg på skjermsiden?

2) vil dere selge datakomponenter?

Siden dere ikke har lager i Norge og tar inn alt fra fabrikk, vil vi da vente oss at dere kan selge de nyeste PCI ekspress skjermkortene før og mye billigere enn andre webshops?

En annen ting jeg lurer på er hvordan dere stiller dere til garanti. Hvis noe ryker, hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vedr. delbetaling

Vi vil ringe til alle kundene først å gjøre avtale vedr. delbetaling

Tror jeg har forsøkt å forklare tidligere hvorfor dette er nødvendig, noen vil ikke akseptere å betale for å få ut en vare, og resten når de mottar den, det er helt greit for oss.

De må da gå et annet sted å handle og betale disse ekstra kronene.

Vi har avtale med produsent og garantier etc så der er det ingen misforståelser.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om hvordan det er med angreretten, f.eks hvis skjermen har for mange døde pixler, blir det ikke litt tungvint for dere å erstatte den skjermen siden det er en litt knotete leveringsordning? (eller er det ikke det??)

EDIT: Så ikke at øyvind spurte om dette.

Endret av enmannen
Lenke til kommentar

Vi har muligheter for andre typer skjermer også, men vi må ta en ting av gangen og vi prøve å få tatt inn de skjermene som er mest aktuelle til en hver tid.

Likeledes med datakomponenter, men vi trenger litt tid på det

Det med PCI express kort må jeg undersøke først

Hvis noe ryker dvs feil fra fabrikk, så vil vi levere ny vare

Lenke til kommentar

printer.

du sier selv at dere har fått inn store mengder bestillinger, hvordan blir det å få levert dette.

kan muligens tenke at dere ikke forventet slik en stor respons på skjermen.

Og er dette noe tilbud på skjermen eller er dette en pris som er fastsat hos dere ?

Jeg har selv bestilt fra dere, man har hørt lite fra derre offisielt utnom fra forumet.

Ang betalinga

Lenke til kommentar
Hei Pulz

Det er derfor vi ringer å gjør avtale vedr. delbetaling som i sin tur gjør at vi får skjermene ut.

Har foresten prøvd å ringe deg, men du tok ikke tlf.

Prøver siden

mvh

Printer

Bra at dere har orden i sakerne deres i alle fall :)

du hadde jo sannelig timing da du ringte og, var nede hos naboen og leverte noe verktøy

Lenke til kommentar
hehe , jepp. den er grei :o) anbefall disse til alle du kjenner. De leverer raskt. gir god service . Håper du blir fornøyd!

Heisan, siden du jobber for webshoppen anbefaler jeg deg å kutte denne typen utsagn. Egenreklame av den typen er vi ikke spesielt blide på her på forumet, selv om du går åpent ut med at du er ansatt der.

Det er flott at webshoppene registrer seg på forumet og driver litt support, og svarer på enkle ting her, men prøv å gjør det reklamefritt (god service er reklame nok i seg selv) ;)

Dette var ikke ment som reklame. Men etter hva jeg forstod så var det veldig mange som følte seg utrygge på å handle hos Printerrefill. Og jeg håper jeg klarte å gi dere et litt bedre innbklikk på bedriften.

Men det kommer ikke noe mere "reklame" ut av meg :o)

Lenke til kommentar

Skal si denne skjermen ble populær gitt. Hadde ikke regnet med at så mange skulle få øynene opp for butikken da jeg sendte en mail for en ukes tid siden og spurte om de kunne skaffe denne LG skjermen. Men det lønner seg da tydeligvis å bare spørre :yes:

Jeg har iallefall fått meget god behandling helt siden jeg først sendte forespøsel til firmaet om de kunne levere denne modellen til en god pris :D

Tar nok ikke mange dagene til før jeg har den på kontoret siden jeg var desidert tidligst med å bestille, gleder meg noe helt vilt! Hvis den er så bra som jeg håper, så blir det dual oppsett på meg i løpet av kort tid...

Lenke til kommentar
(...)

Et tips..

Pass på at dere ikke gaper over for mye nå...

Vi trenger en smal webshop som tar inn utvalgte produkter til veldig gode priser...

De butikkene som har alt har vi vel egentlig nok av...

Med mindre dere har like gode priser på alt da:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ser at maks oppløsning for denne skjermen er 1280*1024. Er dette vanlig for LCD-skjermer? Jeg har aldri så mye som tatt i en LCD-skjerm tidligere så er temmelig fersk angående emnet.

Må si at dette virket som er skikkelig godt tilbud, og slites nå mellom LCD skjerm eller skjermkort....hehe

Lenke til kommentar

Plutselig døde denne tråden fullstendig ut...

Er det noen som har hørt noe mer fra firmaet? Har noen mottatt skjermen eller eventulet pakkesporingsnummer? Hvor mange har forhåndsbetalt?

Til Printer: hvor langt i køen har dere kommet på å ringe folk, slik dere presiserer at dere skal gjøre?

Denne informasjonen kan være interessant for alle som har bestilt eller vurderer å bestille denne skjermen...

Lenke til kommentar

Hei

Vi takker for et fint samarbeide og vi har ringt til alle, det er kun en som vi ikke har klart å få tak i på telefon.

Når vi kommer så langt at vi sender skjermene så klart vi kan sende pakkesporing etterhvert.

De som betaler først, får skjermen først, slik må det være og vi snakker faktisk om ganske mange som har bestilt, av disse så har 2 trekt seg og en som ville utsette det i 14 dager.

Så vi er veldig fornøyd med responsen og skal gjøre vårt beste for at alle skal bli fornøyde med både produktet og handelen.

Snart kommer vi med skjermkort også, så derfor kunne vi godt tenke oss at dere gir oss en tilbake melding på hvilke kort som er noe å satse på, som sagt vi ønsker å tilby gode produkter til den beste pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...