Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Printerrefill skriver om seg selv på sine nettsider:

 

printerrefill.no gjør hele tiden sitt beste for å gi deg korrekte opplysninger. Vi bestreber oss på å yte den beste og mest pålidelige service, således du alltid trygt kan handle hos oss.

 

Latterlig å skrive sånt når man ikke mener det.

 

Innlagt bestilling er bindende. Falsk ordreinnleggelse eller adresse vil bli politianmeldt. Forsøk på svindel, dokumentforfalskning og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

 

Akkurat de samme betingelsene jeg ville gitt til printerrefill.no.... :p (om jeg hadde blitt lurt til å bestille derfra)

 

Jeg for min del ville aldri ventet så lenge på en skjerm...hvorfor avlegger ingen et besøk med et balltre? hehe

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri, aldri, aldri forhånsbetalt.

Oppkrav er jo omtrent forhåndsbetaling det også da. Du VET du har fått en eske på posten, men du VET IKKE hva som er oppi.

 

Hadde de sendt på oppkrav kunne de like godt ha sendt deg en tom eske.

 

Bruker BARE webshop'er som tar VISA eller MC - da er det ikke lengre mitt problem dersom det er noe som går galt (såfremt jeg ikke bestiller fra lugubre "kultur"-sider da).

 

Skjønner ikke hvorfor de kaller seg for PrinterRefill - når de selger så mye annet som er mer interessant (i utgangspunktet)...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt kritikken de får her på forumet, men grunnen til den særdeles trege leveringen lå ikke hos dem. Alikevel er det jo helt latterlig å bruke ett så spekulativt firma/person til å hente skjermene for dem. Missforstå meg rett men printerrefill står ikke veldig høyt opp på lista over bra butikker/webshoper. Jeg har hørt mange dårlige forklaringer på hvorfor alt tar så lang tid, "Vi får inn skjermer i morgen, og ja du står høyt oppe på ventelista." "Er problemet deres i ferd med å løse seg?" "Ja, han som importerer skjermene må bare få lånt penger av banken først." Det er med andre ord en særdeles uprofesjonell bedrift, og når de ikke har svart på mail på en mnd. Når jeg da ringer får å få penge igjen og får beskjed om å sende en mail med kontonummer, da begynner jeg å lure. Snakker om å føre kunder bak lyset og ignorere dem. *riste på hodet*

Lenke til kommentar

Er de registrert i Brønnøysundregisteret?

 

For såvidt så er det bra at det finnes slike "butikker" som PrinterRefill, men da skal de ikke utgi seg for å være mer profesjonell enn det man egentlig er. At man ikke får svar på en måned kan jo enkelt skyldes pga ferie eller liknende. Tenker dette er et enmannsforetak - med en kompis som "med-eier".

 

At de klarer å skaffe hardware såpass mye billigere enn andre butikker er allikevel ganske imponerende - såfremt det er A-varer.

 

Å ta betalt på forskudd er uansett en pekepinn på at dette ikke akkurat er den største butikken på nettet. At butikken må få inn penger, for at en 2-part skal få inn noen penger - og i tillegg vente på at denne personen får et lån.... tja - sier vel sitt....

Lenke til kommentar
Aldri, aldri, aldri forhånsbetalt.

Oppkrav er jo omtrent forhåndsbetaling det også da. Du VET du har fått en eske på posten, men du VET IKKE hva som er oppi.

 

Hadde de sendt på oppkrav kunne de like godt ha sendt deg en tom eske.

Mer feil kunne det vel ikke bli. 100% sikker kan du ikke være selv om du kjøper på elkjøp. Der betaler du gjerne i kassa og henter varen på lageret. Men tenk om det bare er murstein i pakken når du åpner den opp hjemme? Vel, syns det blir litt tøvete.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke så rart det, er det vel. De pengene som folk betaler inn går vel til å kjøpe varer og å betale forefallende. Dermed blir det ekstra tungt å betale tilbake.

 

Et lite firma uten noe særlig egenkapital får ikke kjøpe stort på kreditt, og dermed er behovet for kapital stort.

 

-KJ

Lenke til kommentar
,03/09/2004 : 15:23]Det virker rett og slett som om de ikke har penger å betale folk med... :dontgetit:

Joda de har faktisk pengene, man må bare mase litt. Jeg fikk tilbake det jeg betalte i forskudd, heldigvis må jeg tilføye. Dette skjedde "bare" halvannen uke og 3 telefonsamtaler etter at jeg krevet å få tilbake pengene mine.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
Kan noen av de involverte fortelle meg hvordan det gikk i denne saken?

 

Ser at hjemmesiden til dette firmaet ennå er oppe å kjører, derfor hadde det vært gøy å høre hva som skjedde

Fikk etter mye om og men skjermen min jeg da..

 

Tror jeg sendte minst 10-15 mailer totalt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...