jendor Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Printerrefill skriver om seg selv på sine nettsider: printerrefill.no gjør hele tiden sitt beste for å gi deg korrekte opplysninger. Vi bestreber oss på å yte den beste og mest pålidelige service, således du alltid trygt kan handle hos oss. Latterlig å skrive sånt når man ikke mener det. Innlagt bestilling er bindende. Falsk ordreinnleggelse eller adresse vil bli politianmeldt. Forsøk på svindel, dokumentforfalskning og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. Akkurat de samme betingelsene jeg ville gitt til printerrefill.no.... (om jeg hadde blitt lurt til å bestille derfra) Jeg for min del ville aldri ventet så lenge på en skjerm...hvorfor avlegger ingen et besøk med et balltre? hehe Endret 23. august 2004 av jendor Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Aldri, aldri, aldri forhånsbetalt. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Aldri, aldri, aldri forhånsbetalt. Oppkrav er jo omtrent forhåndsbetaling det også da. Du VET du har fått en eske på posten, men du VET IKKE hva som er oppi. Hadde de sendt på oppkrav kunne de like godt ha sendt deg en tom eske. Bruker BARE webshop'er som tar VISA eller MC - da er det ikke lengre mitt problem dersom det er noe som går galt (såfremt jeg ikke bestiller fra lugubre "kultur"-sider da). Skjønner ikke hvorfor de kaller seg for PrinterRefill - når de selger så mye annet som er mer interessant (i utgangspunktet)... Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg skjønner godt kritikken de får her på forumet, men grunnen til den særdeles trege leveringen lå ikke hos dem. Alikevel er det jo helt latterlig å bruke ett så spekulativt firma/person til å hente skjermene for dem. Missforstå meg rett men printerrefill står ikke veldig høyt opp på lista over bra butikker/webshoper. Jeg har hørt mange dårlige forklaringer på hvorfor alt tar så lang tid, "Vi får inn skjermer i morgen, og ja du står høyt oppe på ventelista." "Er problemet deres i ferd med å løse seg?" "Ja, han som importerer skjermene må bare få lånt penger av banken først." Det er med andre ord en særdeles uprofesjonell bedrift, og når de ikke har svart på mail på en mnd. Når jeg da ringer får å få penge igjen og får beskjed om å sende en mail med kontonummer, da begynner jeg å lure. Snakker om å føre kunder bak lyset og ignorere dem. *riste på hodet* Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er de registrert i Brønnøysundregisteret? For såvidt så er det bra at det finnes slike "butikker" som PrinterRefill, men da skal de ikke utgi seg for å være mer profesjonell enn det man egentlig er. At man ikke får svar på en måned kan jo enkelt skyldes pga ferie eller liknende. Tenker dette er et enmannsforetak - med en kompis som "med-eier". At de klarer å skaffe hardware såpass mye billigere enn andre butikker er allikevel ganske imponerende - såfremt det er A-varer. Å ta betalt på forskudd er uansett en pekepinn på at dette ikke akkurat er den største butikken på nettet. At butikken må få inn penger, for at en 2-part skal få inn noen penger - og i tillegg vente på at denne personen får et lån.... tja - sier vel sitt.... Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Aldri, aldri, aldri forhånsbetalt. Oppkrav er jo omtrent forhåndsbetaling det også da. Du VET du har fått en eske på posten, men du VET IKKE hva som er oppi. Hadde de sendt på oppkrav kunne de like godt ha sendt deg en tom eske. Mer feil kunne det vel ikke bli. 100% sikker kan du ikke være selv om du kjøper på elkjøp. Der betaler du gjerne i kassa og henter varen på lageret. Men tenk om det bare er murstein i pakken når du åpner den opp hjemme? Vel, syns det blir litt tøvete. Lenke til kommentar
jajajalla Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nå har jeg endelig avsluttet mitt kundeforhold med printerrefill. Jeg har etter mye mas fått tilbake pengene som jeg forhåndsbetalte 5. Mai. Det endte med at jeg måtte true med politianmeldelse for at det skulle skje noe. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er leit å høre at du måtte bruke såpass kraftige virkemidler, men håper dere som gikk på denne har lært noe av det. Det er svært lite sannsynlig at man kan tjene penger på å selge noe billigere enn det fabrikken som lager varen er villig til å selge det for. -KJ Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Slike møkkasjapper ødelegger for oss andre i bransjen som vil bli oppfattet som seriøse aktører. Det er synd å bli møtt med tvil av helt nye kunden, bare fordi at noen ødelegger... **Planke i rævva til Printerrefill.no*** Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tja, fikk tilbake forskuddet mitt idag 03.09. Sendte de mail første gang 07.07 og ba om å få tilbakeført pengene. Ok at de gjør opp for seg, men virker som om de sliter litt. Håper dette får en lykkelig løsning for alle innvolverte parter. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Håper dere få summen tilbake samt at dere får en godtgjørelse da. Men i dette tilfelle gir de vel bare tilbake pengene, for et minste forsøk på kundbehandling nå ville jo vært patetisk. uansett tror jeg ikke dette firmaet kan regne med så mange nye kunder på en stund... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det virker rett og slett som om de ikke har penger å betale folk med... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ikke så rart det, er det vel. De pengene som folk betaler inn går vel til å kjøpe varer og å betale forefallende. Dermed blir det ekstra tungt å betale tilbake. Et lite firma uten noe særlig egenkapital får ikke kjøpe stort på kreditt, og dermed er behovet for kapital stort. -KJ Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Da bør de vel kanskje drive i litt mindre skala, når de ikke har kapitalinngang nok til å opprettholde et minimum av varelager? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du får ikke slike priser som de gikk ut med hvis du driver smått. Da må du nok kjøpe VELDIG store kvanta. (Når det er sagt så ser jeg vel ikke helt for meg hvor store kvanta det skulle være, da prisene var sinnssykt lave...) -KJ Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ,03/09/2004 : 15:23]Det virker rett og slett som om de ikke har penger å betale folk med... Joda de har faktisk pengene, man må bare mase litt. Jeg fikk tilbake det jeg betalte i forskudd, heldigvis må jeg tilføye. Dette skjedde "bare" halvannen uke og 3 telefonsamtaler etter at jeg krevet å få tilbake pengene mine. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noen nye erfaringer i denne saken? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan noen av de involverte fortelle meg hvordan det gikk i denne saken? Ser at hjemmesiden til dette firmaet ennå er oppe å kjører, derfor hadde det vært gøy å høre hva som skjedde Lenke til kommentar
Zerohour911 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan noen av de involverte fortelle meg hvordan det gikk i denne saken? Ser at hjemmesiden til dette firmaet ennå er oppe å kjører, derfor hadde det vært gøy å høre hva som skjedde Fikk etter mye om og men skjermen min jeg da.. Tror jeg sendte minst 10-15 mailer totalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå