ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er denne skjermen god til spilling?? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da har jeg fått pakkesporingsnr. og pakken er nå ankommet min lokale postterminal. Forventer en pakkelapp i posten i morgen Lenke til kommentar
jajajalla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da har jeg fått pakkesporingsnr. og pakken er nå ankommet min lokale postterminal. Forventer en pakkelapp i posten i morgen Heldig, du... Har ventet i snart 2 måneder, begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, fått sporingsnummer der det står at den er ankommet poststasjonen før min lokale poststasjon. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, fått sporingsnummer der det står at den er ankommet poststasjonen før min lokale poststasjon. //Off-topic: Først når jeg leste, så leste jeg politistasjon :!: Lenke til kommentar
snikka Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Da har jeg fått pakkesporingsnr. og pakken er nå ankommet min lokale postterminal. Forventer en pakkelapp i posten i morgen Sitter på min nye skjerm å skriver dette. Herlig! Håper dere straks får skjermen deres dere andre også. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 //Off-topic:Først når jeg leste, så leste jeg politistasjon :!: hihi Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Weee...sitter på skjermen jeg og nå . Jeg bestilte den 25. April. Håper dere som enda ikke har fått den får den snarlig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Weee...sitter på skjermen jeg og nå . Jeg bestilte den 25. April. Håper dere som enda ikke har fått den får den snarlig. trur jeg kommer en tur til deg snart Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg bestilte 3 skjermer en gang i slutten av april og har så langt, til tross for gjentatt purring, bare fått en av dem. Sendte han først en mail på tirsdag den 29. juni, så en på torsdag. Kort tid etter fikk jeg kvitering på at begge var lest... Men han har altså ikke giddet å svare Har prøvd å ringe og, men gjett hva??? Riktig, han svarer ikke Hva skjer nå? Slår han seg konkurs eller får jeg penga tilbake? Det beste hadde jo vært å få skjermene da, men har lite håp igjen... Her er noen av mailene: To: [email protected]cc: Subject: LCD skjermer Se historikk under. Kan du vennligst svare meg på hva status er? Hvis det er slik at dere ikke kan levere nå med det første vil jeg heller ha pengene tilbake. Men gi meg et seriøst svar da ihvertfall. mvh ******* ******** To: "PrinterRefill" <[email protected]> cc: Subject: Re: SV: 19" Skjerm Hei! Hva er siste nytt om levering av skjermene? mvh ******* ******** Hei Ja du skal ha 2 skjermer, beklager at jeg leste 1 levert som 1 i rest Med vennlig hilsen Sigbjørn www.printerrefill.no Fra: ******* ******** [mailto:mvh ***@***.com] Sendt: 8. juni 2004 15:42 Til: PrinterRefill Emne: Re: 19" Skjerm (1 stk i rest Takk for info og åpenhet rundt forsinkelsen. Bare så det ikke er noen misforståelse. Vi har bestilt 3 skjermer og har bare fått 1 så langt. (ref. din overskrift med 1 stk. rest.) mvh ******* ******** Endret 4. juli 2004 av megavolt Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Spør om pengen tilbake hvis du føler at du venter for lenge, jeg sendte en mail med at jeg ville heve kjøpet fikk svar tilbake at dette gikk greit. 3 timere senere fikk jeg en mail der han varslet meg at pengene var overført Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noe nytt her om skjermene? Alle fornøyde? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noe nytt her om skjermene? Alle fornøyde? Tja... Han har enda ikke svart, hverken på mailene eller de gangene jeg har ringt. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Bumpe litt, er det noen som har mottat skjerm de siste 2 ukene egentlig, eller er det ferieavvikling der? Lenke til kommentar
jajajalla Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har ikke mottatt noen skjerm, eller fått svar på mail som jeg har sendt. De svarer ikke engang på telefon nå for tiden! Så for min del virker det i alle fall som om de har ferie! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Da er det en uke siden siste oppdatering. Noe nytt? -KJ Lenke til kommentar
boosting Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bruk heller penga på lotto. Virker som det er større sjanse får å vinne der, enn å få levert varer fra printerrefill.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå