HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva folk gjør for å spare noen 100-lapper... Det er vel mer snakk om ca. 1500kr. Kan faktisk godta og vente en stund for 1500kr... Fikk samme mail idag jeg også (se poster ovenfor). Godt å få den mailen, selv om den strengt tatt burde kommet for 2-3-4 uker siden. Stoler på at dette ordner seg. Jeg betalte 30.april og forventer derfor å få den før uke 26 siden jeg ser at flere har betalt etter meg. For akkurat den samme skjermen ja, men det finnes da flere gode alternativ som ikke koster 1500,- mer.... Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nå har jeg hentet skjermen på posten !!! NICE, GOOOOOD Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Gratulerer. Det er litt synd at du måtte vente så lenge. Jeg har ventet i ca. 4 uker for å få min, men det var verdt det. Tips til Printerrefill - dere burde skrive på web siden deres at leveringstid er ca. 4 uker og ingen ville klaget på dette siden prisen er veldig god. Mange er villige til å vente en måned for å få skjermen som er 1000-1500 kroner billigere enn andre steder. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er det mange som ikke har fått skjemen sin enda? Vurderer å bestille jeg åsså... Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er det mange som ikke har fått skjemen sin enda? Vurderer å bestille jeg åsså... Tror det ja. Har selv ventet i over 2,5 måneder, og ALDRI fått noen annen forklaring enn "får inn skjermer til uka" o.l. Fraråder sterkt å handle her! Lenke til kommentar
Payton Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg fikk tilbake pengene mine i dag. Er glad det er over selv om det hadde vært fint å hatt den 19" skjermen. Det virker jo ikke som de prøver å svindle folk, men leveringstida er jo helt latterlig. Håper alle som venter får skjermen sin snart, selv har jeg bestilt en Eizo 17" Flexscan L550. Mindre en den fra Printerrefill, men bedre responstid, kontrast og lysstyrke!!! Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg fikk min i går !! KJEMPE skjerm spør du meg ! Det hjalp å bestille noe mer fra de... da hadde de skjerm til meg med engang... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skal vel strengt tatt ikke være nødvendig det, men..... Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Håper på å få min til uka nå... Han jeg ringte sa jeg hadde 1st'e prioritet med 3 andre personer. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Håper på å få min til uka nå...Han jeg ringte sa jeg hadde 1st'e prioritet med 3 andre personer. Håper jeg er en av dem. Du betalte kanskje 30.april? Edit: gramatikk Endret 12. juni 2004 av snikka Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Håper det er 4 nye som kan juble over ny skjerm neste veke då. men kor lenge har folk venta på skjermane no? mvh JanEirik Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 leeeeeeeeeeeeeenge......... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Burde egentlig ikke ha gjort det, men kunna bare ikke lavære * sikle etter dual skjerm* Gleder meg som en unge til da skjermen kommer fra printerrefill 21 april ser det ut som... Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ville bare formidle at jeg i dag har fått pakkesporingsnummer på skjermen min: På dagen nøyaktig 3 MÅNEDER siden bestilling! (Etter ufattelig mange purringer på mail & tlf) Utrolig at det går an! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg gikk over til samsungen istede... for så å avbestille på no mandag... ikke hørt noe fra dem...heller ikke fått noe penger på konto... Lenke til kommentar
snikka Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er det noen som har fått skjermen sin siden forrige innlegg? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 At noen en gang tenker på å bestille fra refill (etter å ha lest dette) er for meg et mysterium. Skal du ut med en stor slump penger, betal litt ekstra og få litt "peace of mind" fra en reputabel nettbutikk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 trur kanskje ikkje printerrefill har hatt så mange bestillinger på LCD skjermer etter at denne tråden utvikla seg. mvh JanEirik Lenke til kommentar
snikka Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 At noen en gang tenker på å bestille fra refill (etter å ha lest dette) er for meg et mysterium. Skal du ut med en stor slump penger, betal litt ekstra og få litt "peace of mind" fra en reputabel nettbutikk. De fleste bestilte vel i den tiden denne tråden ble startet tenker jeg. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Er det noen som har fått skjermen sin siden forrige innlegg? Jeg spør igjen---- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå