JV0 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 er ikke 17" også bra priset, og er ikke den bedre egnet til spill?(drømmer om 3 x 17") Superdrøm med 2"x3 ekstra da? Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Da man legger til i handlekurv står det at det er eksklusivt mva da... Men alle andre steder står det inklusiv, så jaja.. Virker litt useriøst, men det hadde ikke stoppet meg hvis jeg hadde hatt 4300kr som jeg skulle brukt på ny skjerm nå. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Her er forøvrig en test av den med DVI inngang: http://www.dinside.no/php/art.php?id=94509 Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dette var et meget bra tilbud, og nettsiden gjør et godt inntrykk med den prisen Har du 4300,- og vil ha en 19"LCD, så er det ikke å nøle. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Ikkje for å røpe for mykje, så er det eit veldig god kjøp for den prisen. mvh JanEirik Endret 23. april 2004 av Jankee Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 detta var billig jeg vil kjøpe men har ikke penger *sjekke spare konton* Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Burde egentlig ikke ha gjort det, men kunna bare ikke lavære * sikle etter dual skjerm* Gleder meg som en unge til da skjermen kommer fra printerrefill Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmm, trenger ikke skjerm men lurer søren meg på og bestille en allikevel. Er det noen som kan forklare hvorfor de kan selge så billig? (noen som vet om det blir fortjeneste?) Hadde jeg visst litt mer om butikken så hadde jeg kjøpt med en gang. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Fritt levert din adresse Sinnsykt tilbud *Skjekke lommeboka, oops mangler vist 3500,- * Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Fritt levert din adresse Hvor sto det? Lenke til kommentar
immo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hehe ikke hvis du legger til momsen Ang. mitt første innlegg.. Klikker man på legg til handlekurv kommer det opp en OK-boks. På denne kommer det opp "ekskl. moms 4300,-" Litt merkelig? Dukker den opp i posten til 4300,- + moms ..kanskje Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det står flere steder at prisen/alle priser er inkl mva. Tror det bare en er liten småfeil i systemet deres. Skulle ønske jeg visste litt mer om butikken. Liker ikke å kjøpe fra steder jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg reagerte på dette jeg og, så jeg tok kontakt med folka. Dette er vist en feil, prisen er oppgitt i ink mva, og han skulle se hva som var feil og få det rettet. Det også fri frakt på skjermen i følge han jeg snakket med, som det står på siden også Lenke til kommentar
immo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette er ikke noe jeg ville anbefale noen.. om dere ikke vet noe mer om firmaet? Ser at mesteparten av "hardware" på siden er brukt/demobrukt. Skal ikke se bort fra at disse også er det. Dessuten ER de prisene for godt til å være sant OM de er inkl. moms 5.775,00 på PCutstyr for L1910S Nytter sjelden å ønske seg til lave priser! Skal ikke være bastant, og all ære til sjappa om jeg tar feil, men litt rart om de får det billigere enn f.eks nordens største webshop Komplett? Hvor mange fordyrende mellomledd har de? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tar jeg ikke helt feil så er det ikke lov å selge demobrukt som nytt, så da har dere loven på deres side Lenke til kommentar
immo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Tar jeg ikke helt feil så er det ikke lov å selge demobrukt som nytt, så da har dere loven på deres side Jepp, men sånn driter useriøse folk i. Så OM de skulle være demobrukte og de er uærlige nok til å legge de ut som nye.. ja da driter de i klagen din når du oppdager det. Merk: sier ikke at dette er fakta, kun tanker rundt dette. Edit: Ser jo forresten at det er B-versjonen det er snakk om ..koster ca. 6000,- på komplett den. Endret 24. april 2004 av immo Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Etter det jeg fikk fra svar fra folka så tviler jeg litt på at det er demo brukt varer. siden de bestilles opp Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg sendte en mail til de, og prisen er inkl mva. Er 25 ms responstid så dårlig at man ikke kan spille på denne skjermen? Lenke til kommentar
immo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg sendte en mail til de, og prisen er inkl mva. Er 25 ms responstid så dårlig at man ikke kan spille på denne skjermen? KAN spilles med, men spiller du en del er det ikke å anbefale.. man går på en måte lei av å spille pga den lille lugginga i spillet. ..nå kan jo kanskje det ses på som et + ? Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Fant forøvrig ut at i testen på dinside så er responstiden oppgitt til 16ms.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå