Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

PÅ tide at printer kommer å forklarer seg i denne tråden igjen?

 

Noen som kan be de forklare seg?

snakket med dem om det.

 

de trakk seg ut av hw forumet.

her er det svaret jeg fikk:

 

Vi selv har gitt opp å skrive inne på siden, da alle ting blir snudd og

vrengt på.

 

så tviler på at de kommer inn igjen... synd egentlig :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja, synd de ikke vil forklare seg. Men det jeg har lest fra andres erfaringer har i hvertfall gjort at jeg ikke vil råde mine venner å kjøpe fra denne butikken.

 

Da får de heller bruke en der kunden er i sentrum, som feks. hwb eller andre. Når jeg bestiller fra en webshop er jeg vant med å ha det dagen derpå, med sporngsnummer samme dag som jeg kjøpte noe.

 

Håper saken fikser seg for dere som har bestilit og enda ikke har hørt noe nesten 4 uker etter....

Lenke til kommentar

:D Heheh

 

Jeg synes synd på alle dere som ikke har fått skjermen deres, for

 

JEG FIKK BEKREFTELSE PÅ MIN I DAG! :w00t:

 

Så nå er det bare å vente på posten :ermm:

 

Men jeg er helt enig! De burde i hvertfall si ifra til kundene sine at det kan ta lang tid. Jeg har ringt de flere ganger og jeg fikk bare vage svar, som ja den kommer til helgen, ja den kommer til uka, osv.

 

Jeg har et råd til Printerrefill, gi kundene deres tilbakemelding! Vi kan godt vente 4 uker, bare dere sier det er 4 uker ikke 2.... det er rett og slett bånd i bøtta :thumbdown:

 

EDIT: PS dere kan jo drøye med den andre delen av betalingen og når de ringer å spørr om pengene sine så kan du si: ja, de kommer til fredag, ja de kommer neste uke, osv :p

Endret av Tai`daishar
Lenke til kommentar
:D Heheh

 

Jeg synes synd på alle dere som ikke har fått skjermen deres, for

 

JEG FIKK BEKREFTELSE PÅ MIN I DAG! :w00t:

 

tror det kalles solidaritet :no:

 

Men ok, fint at skjermene ruller ut, dog langsomt.

 

Printerrefill har en del arbeid å gjøre på informasjonssiden tror jeg

:ermm:

Lenke til kommentar

EDIT: PS dere kan jo drøye med den andre delen av betalingen og når de ringer å spørr om pengene sine så kan du si: ja, de kommer til fredag, ja de kommer neste uke, osv

 

Et dårlig råd, er man vist den tilit at det sendes med fakture bør man betale innen fristen

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

EDIT: PS dere kan jo drøye med den andre delen av betalingen og når de ringer å spørr om pengene sine så kan du si: ja, de kommer til fredag, ja de kommer neste uke, osv

 

Et dårlig råd, er man vist den tilit at det sendes med fakture bør man betale innen fristen

Tror du misforstod... Det er nemlig noe som heter ironi;

 

ironi: det å si det stikk motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner gjennom.

 

ironisk: det å uttrykke ironi og et fordekt hån.

 

Kommentaren kan også oppfattes sarkastisk:

 

sarkasme: bitter hån eller spydig ytring.

 

 

Kan med hånden på hjertet gi HW-brukere min beste anbefaling av "DAMMS Fremmedordbok, 2. opplag av 1962".

 

For orden skyld kan det nevnes at det for å forstå denne postingens EGENTLIGE innhold vil være vesentlig å lese hele dens innhold, slik at eventuelle misforståelser og ironiske kommentarer ikke ignoreres...

 

:laugh:

Lenke til kommentar

 

 

ironisk: det å uttrykke ironi og et fordekt hån.

 

Kommentaren kan også oppfattes sarkastisk:

 

sarkasme: bitter hån eller spydig ytring.

 

 

Kan med hånden på hjertet gi HW-brukere min beste anbefaling av "DAMMS Fremmedordbok, 2. opplag av 1962".

 

For orden skyld kan det nevnes at det for å forstå denne postingens EGENTLIGE innhold vil være vesentlig å lese hele dens innhold, slik at eventuelle misforståelser og ironiske kommentarer ikke ignoreres...

 

:laugh:

Ironi egner seg dårlig her på forumet, selv om jeg skjønner at det var ment slik.

Problemet er at enkelt etter å ha lest posten din faktisk kan mene at det er legitimt å utsette betalingen.

 

Og du formulerer deg for dårlig til at det faktisk kommer klart fram at det er ment ironisk.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg endelig tilbakemelding fra Printerrefill angående mitt ønske om å heve kjøpet samt få tilbake beløpet jeg forskuddsbetalte.

 

Her er mailen

Hei

Pengene er overført og ordren kansellert

 

Med vennlig hilsen

 

Sigbjørn

www.printerrefill.no 

 

Så det ser ut til at kanselleringen gikk bra, selv om jeg hadde mine tvil da jeg ikke fikk svar på den første mailen jeg sendte. Som noen andre her har nevnt, så lønner det seg tydeligvis å sende mail direkte til [email protected] og ikke til enkeltpersonene.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bestillte rundt 20 mai. Betalte ihvertfall 26/05-04.

 

Beklager at jeg ikke var soledarisk med mitt forrige utsang, ble bare veldig glad for at jeg ENDELIG fikk varen.

 

Men jeg ville nok ikke vært engstlig, dere får varene tilslutt (håper jeg):ermm:

 

Og selvsagt var det en spydig kommentar i PrinterRefill sin retning... jeg tror de forsto den.

 

EDIT: Jeg vil ikke si at jeg oppfordrer folk til ikke å betale, men jeg synes de kan få smake sin egen medisin. Dette er jo grunnet meget mangelfulle tilbakemeldinger, og informasjon.

Endret av Tai`daishar
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg bestillte rundt 20 mai. Betalte ihvertfall 26/05-04.

 

Beklager at jeg ikke var soledarisk med mitt forrige utsang, ble bare veldig glad for at jeg ENDELIG fikk varen.

 

Men jeg ville nok ikke vært engstlig, dere får varene tilslutt (håper jeg):ermm:

 

Og selvsagt var det en spydig kommentar i PrinterRefill sin retning... jeg tror de forsto den.

 

EDIT: Jeg vil ikke si at jeg oppfordrer folk til ikke å betale, men jeg synes de kan få smake sin egen medisin. Dette er jo grunnet meget mangelfulle tilbakemeldinger, og informasjon.

tror du må vente på din en stund siden du har bestilt så seint ! vi bestilte jo en måned før deg... :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg bestillte rundt 20 mai. Betalte ihvertfall 26/05-04.

 

Beklager at jeg ikke var soledarisk med mitt forrige utsang, ble bare veldig glad for at jeg ENDELIG fikk varen.

 

Men jeg ville nok ikke vært engstlig, dere får varene tilslutt (håper jeg):ermm:

 

Og selvsagt var det en spydig kommentar i PrinterRefill sin retning... jeg tror de forsto den.

 

EDIT: Jeg vil ikke si at jeg oppfordrer folk til ikke å betale, men jeg synes de kan få smake sin egen medisin. Dette er jo grunnet meget mangelfulle tilbakemeldinger, og informasjon.

om du bestilte på den datoen er det virkelig urettferdig om du får skjermen no...

 

tross alt mange som har ventet en mnd på sin! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor folk klager over at det ikke går ann å kontakte de på disse mail adressene. Hver gang jeg kontaktet dem så har jeg fått en snarlig melding dagen etter. Er det lenge å vente på en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor folk klager over at det ikke går ann å kontakte de på disse mail adressene. Hver gang jeg kontaktet dem så har jeg fått en snarlig melding dagen etter. Er det lenge å vente på en tilbakemelding.

Da må du høre til blant de heldige.

Jeg må som regel purre noen ganger før jeg får svar. Men, det som er mye verre er at de ALDRI har klart å komme med noen tilbakemelding slik de har lovt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...