Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

jeg har ikke fått noe beskjed. kjipern!

 

synes nå at de går langt over 14dagers leveringstid kan de sende ut en standardmail til alle som har bestilt og forklart korfor...

 

kommet opp i 3 uker no. :roll:

 

hakke fått pakkespor enda :ermm:

Hvis det er noen trøst så har jeg i dag ventet i nøyaktig 6 uker på min skjerm.

 

Dette er for min egen del helt uholdbart da flere av mine venner har kjøpt lignende skjermer fra andre leverandører i mellomtiden, og har hatt dem i opptil 5 uker allerede. For min del vil jeg ikke vente lenger, og da særlig siden jeg ikke har fått EN eneste beskjed fra dem i løpet av de 6 ukene uten å måtte mase på mail eller telefon.

 

Dere andre får ha lykke til, jeg venter heller til etter sommeren med å kjøpe meg skjerm. Kanskje PrinterRefill har fått i orden leveringen sin innen den tid :hmm:

Så du skal be om å få forskuddet tilbake? Jeg regner med at du har betalt forskudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om noen få ha fått skjermene sine, så må man vel kunne konkludere med at refill-sjappa burdte holde seg til å selge blekk og ikke noe mere avansert enn det... Skal bli spennende å følge saken videre, håper dere får tilbake pengene dere som nå trekker dere.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også en 19" LG LCD med DVI. Har forstått at det ikke nytter å forskuddsbetale. Stilte meg veldig skeptisk til å betale et såpass stort beløp til et firma som har store problemer med å holde hva dem lover. Jeg fant imidlertid en veldig grei Hansol 19" LCD med DVI hos komplett til 5595,- Det er riktignok over tusenlappen dyrere, men jeg fikk den rett hjem på døren 2 dager etter bestilling uten å forskuddsbetale :thumbup:

 

Men til dere andre som allerede har forskuddsbetalt og venter, lykke til! Håper det ordner seg! :ermm:

Lenke til kommentar
Okey, de som har venta i 10 uker o.l. kan gjøre det, men hvorfor begynner dere som bare har venta i 3-4 uker å mase??

 

Håper refill gjør så godt de kan...(hvis ikke har de sikkert rømt landet allerede)

er ikke det at jeg har ventet 3 uker som er problemet.

problemet er at jeg ikke har hørt noe fra dem. ingen form for beklagelse eller begrunnelse korfor skjermene ikke er blitt sendt fra dem.

greit at det står ca 14 dager på siden deres... og at man må ta det med en klype salt. men de kan nå i hvert fall estimere når de vil motta skjermene.

 

eneste svaret jeg fikk med dem var en hovmodig mail om at de blir sendt ut etter hvert som de får dem inn...

de kunne i hvert fall sagt at de regner med at skjermen min kommer da og da osv...

 

menmen. er vel en grunn til at det var så mye billigere der. :ermm:

Lenke til kommentar

sitat printerrefill.no:

 

Vi gjør alt for å yte våre kunder den beste service og står alltid klar med

råd og veiledning. Siden vi driver PrinterRefill fra vårt hjem kan du

også være heldig å treffe oss utenfor den alminnelige kontortid -

både om kvelden og i weekenden

 

sendte mail i dag tidlig (9-10tida). ikke fått svar :dontgetit:

 

kunne forstått dette i en stooor bedrift med veldig mange mail som kommer inn hele tiden. men... tror ikke at det er noe problem her.

 

vet jeg er litt kresen men er vant til kjempeservice fra de andre nettbutikkene jeg pleier å handle fra.netshop,komplett,psdat osv....

Lenke til kommentar

Skjønner problemstillinga, ikke akkurat noe kult å sitte uten noen form for kontakt med butikken..

 

kunne forstått dette i en stooor bedrift med veldig mange mail som kommer inn hele tiden. men... tror ikke at det er noe problem her.

 

Vel, dette er vel en liten bedrift med veldig mange mail som kommer inn ;)

Lenke til kommentar
Skjønner problemstillinga, ikke akkurat noe kult å sitte uten noen form for kontakt med butikken..

 

kunne forstått dette i en stooor bedrift med veldig mange mail som kommer inn hele tiden. men... tror ikke at det er noe problem her.

 

Vel, dette er vel en liten bedrift med veldig mange mail som kommer inn ;)

de mailene som kommer inn gjelder vel samme tingen :green:

nemlig hvor er skjermen!!! :p

Lenke til kommentar

Finnes det en unnskyldning god nok for å ikke svare sine kunder på mail eller telefon? Alle kan ha problem med dette i korte perioder (rundt juletider osv), men man må kunne kreve klare og ærlig svar på en vare man venter på, uannsett hvor billig varen er..

Lenke til kommentar
Finnes det en unnskyldning god nok for å ikke svare sine kunder på mail eller telefon? Alle kan ha problem med dette i korte perioder (rundt juletider osv), men man må kunne kreve klare og ærlig svar på en vare man venter på, uannsett hvor billig varen er..

sendte til den delte email addressen. da fikk jeg svar veldig kjapt.

 

med andre ord send til [email protected]

 

ikke til de to privataddressene

 

mest trolig fått ordnet noe nå

 

når man først fikk kontakt med dem så var de egentlig veldig forståelsesfulle og ville hjelpe så godt som mulig. skulle få bedre beskjed iløpet av uka... :yes:

Lenke til kommentar
Finnes det en unnskyldning god nok for å ikke svare sine kunder på mail eller telefon? Alle kan ha problem med dette i korte perioder (rundt juletider osv), men man må kunne kreve klare og ærlig svar på en vare man venter på, uannsett hvor billig varen er..

sendte til den delte email addressen. da fikk jeg svar veldig kjapt.

 

med andre ord send til [email protected]

 

ikke til de to privataddressene

 

mest trolig fått ordnet noe nå

 

når man først fikk kontakt med dem så var de egentlig veldig forståelsesfulle og ville hjelpe så godt som mulig. skulle få bedre beskjed iløpet av uka... :yes:

Er enig med at de er hjelpfulle og høflige og alt det der, men....... Det skal de ikke være for mye å be om at de har et anna svar enn "Vi venter inn forsendinger denne uka". Jeg prøvde å spørre om de visste hvor langt de hadde kommet i bunken, altså hvilken dato de har betalt de som får skjerm nå, for å se om det er min tur snart, men det visste de ikke. Jeg får heller aldri svar på mail, noe jeg finner utilgivelig. De har krevd inn penger på forskudd så de må da skjønne at kundene vil vite hva som skjer med varene!

 

Begynner å bli litt oppgitt, ikke mest for ventetiden, men på den elendige servicen.

Lenke til kommentar

Svennand her ble nettopp trukket 450 spenn fra www.yeees.com

 

Det eneste han har bestilt i det siste er denne skjermen fra printerrefill.no

 

Er det en sammenheng? Er det Stefan Hilt som er på ferde igjen?

 

 

Vil beklage om jeg kommer med falske beskyldninger mot et ærlig firma!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...