ZyberZone Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 du burde fått med deg at prisene var eksklusiv moms.... Gidder ikke lese alle de 15 sidene, men koster den med DVI 4300,- inkl. moms +frakt ? Nei, er vel 4800 inkl frakt Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 du burde fått med deg at prisene var eksklusiv moms.... Gidder ikke lese alle de 15 sidene, men koster den med DVI 4300,- inkl. moms +frakt ? Nei, er vel 4800 inkl frakt Ja, kostet før 4300,- ink mva og frakt. Nå har printerrefill satt opp prisen til 4800,- ink mva og frakt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen andre en kyberbob som har fått skjermen sin? Er litt spent her. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Til øyvind: Vet du noe om L1910P?? Det står her at den har pivot(som jeg ikke kan huske at B har), OG at den har DVI... Forresten, her er linken... Og ja, den er 200 billigere enn B... du burde fått med deg at prisene var eksklusiv moms.... Jo, det må påregnes, men da blir jo prisforskjellen ennå større, og P er jo da i virkeligheten bedre enn B... rart at P er så billig da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Til øyvind: Vet du noe om L1910P?? Det står her at den har pivot(som jeg ikke kan huske at B har), OG at den har DVI... Forresten, her er linken... Og ja, den er 200 billigere enn B... Det er da S som er 200 billigere enn B, mens P er 200 dyrere enn B..? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jo, når sant skal sies, så tror jeg at jeg har lest av feil... men da er jo L1910B nokså billig her allikevel, men kanskje ikke helt som printerrefill... Det må jo bli en stor lapp i mva- så den er i virkeligheten nokså dyr - BAH!!! Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er det noen som har fått skjermen sin? Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ja det er noen som har fått skjermen sin ja Lenke til kommentar
svennand Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 sendte mail til printerrefill: eg lurer på om skjermen min er langt unna... eventuelt har dere noen forutsetninger for når dere får dem inn for sending. og hadde det vært mulig å få ett pakkespor med dere når dere sender den? bestilte i overgangen til mai eller no slikt. svar: Hei Skjermene sendes ut fortløpende og pakkespor sendes til deg Når vi kommer så langt Med vennlig hilsen gleder meg til jeg får pakkespor mail Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg er fortsatt ikke helt overbevist og ganske skeptisk til denne butikken. Det som imidlertid ville fjernet skepsinen var om de som har fått skjermen kunne lagt ut sendingsnummeret her, så kan vi se om pakken er utlevert . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 for de som fortsatt ikke tror: Hei Skjermen din sendes i dag Sporings nr. CK010306197NO http://www.posten.no/portal/index.jsp?bogus=1077096029453 Med vennlig hilsen Sigbjørn www.printerrefill.no Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Da er det vel bare å begynne å bruke denne da Fler som har fått??? Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dere må ikke være så skeptiske. Jeg er i kontakt med printerefill hver dag, og det er stor kø på skjermene, men de har visst kommet nå, og de er igang med å sende ut. Det er jo dere som selv ber om å få høyere priser når dere bare skal komme med påfunn om svindling og urteite argumenter til å ikke bestille. Skjermene blir levert. Det garanterer JEG! Dere må forstå at Printerrefill blir frustrert og oppgitt når de prøver å komme med et kjempegodt tilbud på LCD skjermer, men dere svarer med bestilling og at dere skal "besøke printerrefill" hvis dere ikke får noe?!. Skjerp dere. Vær litt mere voksne og vent og se hva som skjer. De fleste av dere har vært i ktontakt med printerrefill flere ganger, og hvis noen skulle svindle dere, tror dere at de hadde hatt jevnlig kontant med dere, og sendt mailer, og lagt innlegg i forumet ? tenk dere om før dere kommer med sånt. Du får si hva du vil, men når de ikke klarer å levere på over 2 måneder og samtidig reklamerer med en leveringstid på 2 uker, synes jeg det lukter ganske ille av hele opplegget! Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Da er det vel bare å begynne å bruke denne da Fler som har fått??? Synd at du er så naiv! Min erfaring sier at slike bedrifter går konkurs en eller annen gang uansett. At de leverer noen skjermer betyr ikke at alle får det! Forhåndsbetaling er noe dritt uansett. Kommer garantert til å sitte noen med skjegget i postkassa den dagen Printerrefill får problemer. Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Da er det vel bare å begynne å bruke denne da Fler som har fått??? Synd at du er så naiv! Min erfaring sier at slike bedrifter går konkurs en eller annen gang uansett. At de leverer noen skjermer betyr ikke at alle får det! Forhåndsbetaling er noe dritt uansett. Kommer garantert til å sitte noen med skjegget i postkassa den dagen Printerrefill får problemer. det har du ingen forutsetninger for å si ! Det vil være å henge ut en bedrift... Man ser hvordan det gikk på med brenner.no ! han starte i det minste laget og er nå seriøs aktør... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Man ser hvordan det gikk på med brenner.no ! han starte i det minste laget og er nå seriøs aktør... Jeg synes det blir feil å sammenlikne med brenner.no. Han har aldri tatt forskuddsbetaling (tvert imot), og så latt kundene vente uten å høre noe. Det er ikke det at det er et lite firma vi kritiserer, men at de oppfører seg på samme måte som folk som ikke har rent mel i posen gjør. Det er f.eks. mange som har blitt sittende med skjegget i postkassen fordi firmaer har tatt inn forskuddsbetaling, og brukt de pengene til å betale for de første varene. Når så folk tror at siden noen av de første kundene fikk, er det bare å bestille, har de enten stukket av, eller brukt pengene på sponse varene til resten av de første kundene, som i et pyramidespill. Da ender det med at de siste som bestilte ikke får. Jeg sier ikke at det kommer til å skje her, men jeg har sett det skje nok ganger til at jeg aldri forskuddsbetaler til et firma uten veldig godt omdømme, og de spør uansett ikke om forskudd på standardvarer. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ser i siste PCWorld (Nr 7 - 2004, side 2) at Komplett Data har priset L1910B til 4495,- INKL mva. Det er en helt annen pris enn på komplett.no, men de har kanskje planer om å sette ned prisen? Hvis ikke, synd at de tar forbehold om trykkfeil Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 noen flere som har fått skjermen sin? eller i hvert fall fått sendingsbekreftelse... gått over 14 dager siden jeg bestilte no... ikke fått noe beskjed. ser prisene synker overalt no kanskje jeg bare skal avbestille og bestille fra en webshopper jeg stoler på... sitter uten skjerm å venter på ny hehe kjekt å betale 1500spenn i mellomlegg for å gå fra 15"lcd til 19"lcd Lenke til kommentar
Vesle_T Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fortsatt ikke noe mer "positivt" å spore fra printerrefill.no annet enn at 1 person har mottatt bestillt skjerm. Hmmm.... syns ikke dette lukter "butikk" akkurat. Ser at noen av dere forsvarer printerrefill.no så lenge som mulig her, men helt ærlig - Hvor mange av dere har seriøs tro på at denne sjappa vil innfri egentlig? er veldig synd da hvis de plutselig skulle gå hen og "dø" og ingen får tilbake verken skjerm eller penger Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje påtide printer refill kommer inn igjen og forklarer kor skjermene blir av... tenker da på at det er gått vel over 14 dager siden folk har bestilt skjermene og ingen har fått noe svar fra dem annen at de blir sendt ut fortløpende... gi oss gjerne en dato for ankomst og korfor det tar så lang tid. om det er transportstreiken som gjør det eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå