Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-cfOgpBusmt
Jeg bestilte 26., betalte 28. Pakka er sendt med posten. Ble litt overraska, trodde det dreide seg om ytteligere utsettelse på leveringstid, men viste seg å være det stikk motsatte. :)

står litt lenger oppe.. :)

 

svalbard: takk! *være glad*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har mottatt min LG L1910B fra PrinterRefill.

Henta den på posten (hadde bestilt oppkrav, men til min store forundring måtte jeg ikke betale på posten). Da jeg kom hjem spratt jeg spent opp esken, og ble møtt av en faktura på 2150,-.

 

Ellers var det dette som fulgte med: 1 stk skjerm, DVI-kabel, D-SUB-kabel, USB-kabel, farge-kort for kalibrering, cdrom med drivere, easy setup guide-plakat, og quick user manual. Kobla til skjermen, og sjekka etter pixel feil, (brukte et svart og hvitt bilde for å sjekke), og den var pixel-feil fri. Ellers vil jeg si at jeg er mektig imponert i forhold til min gamle CRT-skjerm (Samsung 957DF).

Ellers vil jeg si til dere som er skeptisk til PrinterRefill, at dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvordan de har klart å skaffe de så billig er jeg litt nyskjerrig på, men lar det være en yrkeshemmelighet. 6 på terningen! :thumbup:

kjempe greier !

Nå klarer jeg snart ikke å vente lengre ! Må ha den skjermen snart !

for å demme opp på ventingen tror jeg jeg bestiller meg et nytt skjermkort imens..

Lenke til kommentar
admic'c:

 

Kan komme med min uttalelse om denne til spill:

 

Ingen 19" som er på markedet i dag er optimale for den ekstreme spilleren, de vil kunne spore etterslep. Men etterslep venner du deg til.

 

Jeg spilte på denne i spillet bfv mot 5 andre (og jeg knuste de andre hele tiden) og merket ikke noe spesielt etterslep etter min spillestil.

 

Du kan fremtvinge etterslep på en enkel måte, men å tvinge frem og oppdage det i spill er to forskjellige ting. Jeg vil tro at 99 % av alle som kjøper denne blir fornøyde. Men jeg legger til at dette ikke er en skjerm i Nec og Eizo klassen. Men den skal absolutt få anvbefalt av meg til den prisen :)

Jeg tror ikke en sånn type skjerm kan bli dårlig før vi snakker om virkelig hardcore FPS games som Quake III osv.. BF er jo et veldig treigt spill i forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

Eneste forskjell jeg kan se mellom B og P er at P er justerbar i høyden og har pivot-funksjon. Ganske greie priser på nds også så det ut som.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan fortelle meg om det er stor forskjell mellom LG Flatron L1910B Og Eizo FlexScan L767?

sjekk oyvind dale sin lcd skjerm test da... der er begge testet... :roll:

L767 og 1910S står i den store lcd testen del 2 , mens testen av 1910B står i roundupen LG vs Viewsonic her.

 

Viss P modellen er lik B, berre med pivot og meir justeringmuligheiter så vil eg sei at den er nok ein bedre skjerm. Justeringsmuligheiter på 19 og oppover er ein ganske viktig ting. På 17" er det ikkje så viktig.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Hva er pivot funksjon for noe?

Pivot funksjon er at du kan snu skjermen på høykant

slik at du får bredda til skjermen som høgde. Og sidan dei fleste skjermar er breiare enn dei er høge kan det vere bedre å f.eks editere dokument når du har heile dokumentet i full størrelse nedover.

viss du ser her i testen på L795 så er det eit bilde med skjermen i pivot og vanlig.

 

Ordet Pivot kjem frå ein franskmann som fann på dette eller ideen til det.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Hei...

har fulgt denne tråden over relativt lang tid nå - så og si helt siden den startet.

 

Printerrefill.no startet prisen på LG1910B til 4300,- men økte senere til 4800,-

 

I går traff jeg på en link som viste til en side ved navn (Feiringshoppen).

Her selger de også skjermen med samme pris (4800,-)

 

 

Litt info direkte sakset fra sidene deres:

Garanti.3 år

Alle våre priser er inkl. mva

Fritt levert din adresse

Leveringstid: ca14 dager fra innbetaling er registrert.

Normal Pris: NOK5598.00

Salgs Pris NOK4800.00

 

 

Det virker som denne butikken opererer med akkurat samme handelsmetodikk som Printerrefill - der det ønskes at hele eller deler av beløpet betales inn før skjermen er mottatt. Leveringstiden ser også ut til å være den samme som for PrinterRefill.

 

Dette virket meget merkelig synes nå jeg - mulig det er slik at andre også har muligheter til å skaffe denne skjermen billig nå. Hva tror dere om den saken?

 

 

Og så til slutt et spørsmål til Printerrefill (og eller selvfølgelig dere andre på dette forumet):

- Hvordan stiller garantien seg hvis skjermen skulle finne ut å ta kvelden/gå i stykker innenfor garantiperioden?

 

Har en mulighet til å levere den til f.eks. InfoCare og la dem fikse det? Må en sende skjermen til PrinterRefill? Kan en sende den direkte til LG? Hvordan vil dette fungere og hvor sterkt står en i forhold til den rimelige prisen en har betalt i forhold til hos andre konkurrenter (les; Komplett, PSData etc. - de som også selger skjermen). Hva hvis firmaet en har kjøpt hos går konkurs, hva da?

 

 

Håper mange gode tilbakemeldinger på alle mine spørsmål... :yes:

 

 

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Hei...

har fulgt denne tråden over relativt lang tid nå ..............

Fortsatt god helg!

 

Vil tro at alle dine spørsmål er besvart tidligere i denne tråden.

 

Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk med bare en post har så mye å tilføye her :ermm:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...