snikka Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeb bestilte skjermen 26/04Fikk svar i dag at de sender skjermene i løpet av neste uke. Det ser ut som om leveringstid er ikke egentlig 2 uker. Det er uansett 14 dager fra den dagen du betalte halvparten på forskudd. Endret 11. mai 2004 av snikka Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Betalte 28 eller 29/04 så uansett er det ikke 14 dager.... Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jeg også bestilte og betalte 28.04.04 ! venter spent nå Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Betalte 28 eller 29/04 så uansett er det ikke 14 dager.... fikk du mail fra de eller? Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du vil finne akkurat samme produktene på Ndsdirekte til samme pris eller lavere.LG Flatron L1710S - flatskjerm - TFT - 17" 3812,. inkl. Mva Det er ikke veldig populært på forumet å reklamere for egne produkter.. Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 fikk du mail fra de eller? Ja, etter at jeg spurte når skal jeg få skjermen. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg SKAL HA 2 av disse! vil det være lønnsomt å importere selv hvis mulig!? kan jeg importere gjennom mamma's butikk? Endret 11. mai 2004 av darapa Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 sitter i spenning å venter på min. nå er det vel over 14 dager siden noen først bestilte? noen som har fått skjermen sin??? Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg SKAL HA 2 av disse! vil det være lønnsomt å importere selv hvis mulig!? kan jeg importere gjennom mamma's butikk? løgnas Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Du vil finne akkurat samme produktene på Ndsdirekte til samme pris eller lavere.LG Flatron L1710S - flatskjerm - TFT - 17" 3812,. inkl. Mva Det er ikke veldig populært på forumet å reklamere for egne produkter.. Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Endret 12. mai 2004 av hugoboss Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg SKAL HA 2 av disse! vil det være lønnsomt å importere selv hvis mulig!? kan jeg importere gjennom mamma's butikk? løgnas ? -KJ Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeb bestilte skjermen 26/04Fikk svar i dag at de sender skjermene i løpet av neste uke. Det ser ut som om leveringstid er ikke egentlig 2 uker. Det er VELDIG langt unna 2 ukers leveringstid. Bestilte i skjerm mars, har ringt gjentatte ganger og blitt lovet levering "til uka" eller "de nærmeste dagene". Siste jeg fikk høre var at 19-tommerne skulle komme nå på søndag som var, mens 17-tommerne (som jeg bestilte) skulle ankomme denne uken. Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 dette gir jo oss en trygghet ! tror snart jeg må ta en telefon jeg Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er VELDIG langt unna 2 ukers leveringstid. Bestilte i skjerm mars, har ringt gjentatte ganger og blitt lovet levering "til uka" eller "de nærmeste dagene".Siste jeg fikk høre var at 19-tommerne skulle komme nå på søndag som var, mens 17-tommerne (som jeg bestilte) skulle ankomme denne uken. De har ikke kommet. Her er mail jeg fikk i går. HeiVi får inn skjermene i slutten av denne uken og neste uke og sender de Ut fortløpende Lenke til kommentar
Skallebanken Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 De har ikke kommet. Her er mail jeg fikk i går. HeiVi får inn skjermene i slutten av denne uken og neste uke og sender de Ut fortløpende De fortsetter som før mao... Uke etter uke Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det som han sa til meg når han ringte var at varene (skjermene) sto på toll lager klar til å bli hentet.. Noen andre som har hørt dette !? Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det som han sa til meg når han ringte var at varene (skjermene) sto på toll lager klar til å bli hentet.. Noen andre som har hørt dette !? Lenke til kommentar
Ender Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var inne på www.printerrefill.no istad, no har prisen på 1910B stige til 4800 kr... Ser ikkje ut til at dette tilbodet var anna enn lokkemat for å få oppmerksomheit Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er en stund siden det ble gjort ! Det kan godt hende det var et lokketilbud men da må de jo også levere. Det har de ikke gjort til nå. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm.. spør du meg, så har alle som har bestilt fra printerrefill blitt lurt... Men vi får vel vente og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå