endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hørte i dag "F*** It" av Eamon (ikke så bra da, men) og fikk skikkelig lattis da ca. halvparten av teksten var sensurert Hvorfor egentlig?? Er det noen nye regler jeg har gått glipp av?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvorfor ikke bare sensurere hele sangen? Fuck it. Lenke til kommentar
Eyeless Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Men bare ikke legg skylda på mPetre for sensureringa, ikke de som har gjort det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vi legger alltid skylda på mPetre. F.eks krigen i Irak, hvem sto bak den? Jo, tenkte du det ikke, mPetre! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vi legger alltid skylda på mPetre. F.eks krigen i Irak, hvem sto bak den? Jo, tenkte du det ikke, mPetre! Jo, var ikke det han Osama bin Krekar som stod bak? Mange små barn der ute som aldri har hørt fuck før. Eller er det virkelig det? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Men bare ikke legg skylda på mPetre for sensureringa, ikke de som har gjort det. hvem er det som egentlig gjør dette? Jeg vet at jeg har hørt den sangen på mpetre usensurert. har den blitt sensurert nå? Hørte den andre sangen til "dama hans" og den var heller ikke sensurert... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg vet at jeg har hørt den sangen på mpetre usensurert. har den blitt sensurert nå? Hørte den andre sangen til "dama hans" og den var heller ikke sensurert... Det er vel på ettermiddagen/kvelden at sangen ikke er sensurert, det er så mange små barn som hører på radio midt på dagen vettu Hmmm, merkelig har også hørt sangen usensurert på dagen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har lagt merke til at for noen år siden var mtv og så og si alle radiokanaler sensurert.. men nå er de fleste uten sensur.. hører selv ikke på mPetre (bæsje trance) men har merket at sensuren ikke dekker så mye lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå