galskapen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 når jeg skal til menyen i America´s Army etter trening får jeg opp en feilmelding og spillet slutter,... nemlig denne: No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1104 MHz with 223MB RAM Video: NVIDIA GeForce2 Integrated GPU (5216) General protection fault! History: AActor::execPauseSound <- (AGP_GameSinglePlayer rifle_range.AGP_GameSinglePlayer8 @ Function Engine.GameInfo.SetPause : 009C) <- UObject::ProcessEvent <- (StudentController rifle_range.StudentController24, Function Engine.PlayerController.SetProgressMessage) <- UGameEngine::SetProgress <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop hva er feilen? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kansje du ikkje var kopla til nettet Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 kobler meg alltid på internett når jeg spiller det spillet..... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kobler meg alltid på internett når jeg spiller det spillet..... berre tulla veit du... Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 når funka det sist? Feks mangler du update 2.0.0a ? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 når jeg skal til menyen i America´s Army etter trening får jeg opp en feilmelding og spillet slutter,... nemlig denne:No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1104 MHz with 223MB RAM Video: NVIDIA GeForce2 Integrated GPU (5216) General protection fault! History: AActor::execPauseSound <- (AGP_GameSinglePlayer rifle_range.AGP_GameSinglePlayer8 @ Function Engine.GameInfo.SetPause : 009C) <- UObject::ProcessEvent <- (StudentController rifle_range.StudentController24, Function Engine.PlayerController.SetProgressMessage) <- UGameEngine::SetProgress <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop hva er feilen? Fikk akkurat den samme feilmeldingen! Vet dog ikke hva feilen var. Sleit litt med den feilen en periode, men så stoppet det Er den ved noen spesielle aneldninger du får den? Lenke til kommentar
morix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Gå på A*A forumet, hør med dem. dem vet nok Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Er den ved noen spesielle aneldninger du får den? kun når jeg skal gå ut av en trening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå