Gå til innhold

America´s Army HJELP

Anbefalte innlegg

når jeg skal til menyen i America´s Army etter trening får jeg opp en feilmelding og spillet slutter,... nemlig denne:

No Label

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1104 MHz with 223MB RAM

Video: NVIDIA GeForce2 Integrated GPU (5216)

General protection fault!

History: AActor::execPauseSound <- (AGP_GameSinglePlayer rifle_range.AGP_GameSinglePlayer8 @ Function Engine.GameInfo.SetPause : 009C) <- UObject::ProcessEvent <- (StudentController rifle_range.StudentController24, Function Engine.PlayerController.SetProgressMessage) <- UGameEngine::SetProgress <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

hva er feilen? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg skal til menyen i America´s Army etter trening får jeg opp en feilmelding og spillet slutter,... nemlig denne:
No Label

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1104 MHz with 223MB RAM

Video: NVIDIA GeForce2 Integrated GPU (5216)

General protection fault!

History: AActor::execPauseSound <- (AGP_GameSinglePlayer rifle_range.AGP_GameSinglePlayer8 @ Function Engine.GameInfo.SetPause : 009C) <- UObject::ProcessEvent <- (StudentController rifle_range.StudentController24, Function Engine.PlayerController.SetProgressMessage) <- UGameEngine::SetProgress <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

hva er feilen? :hmm:

Fikk akkurat den samme feilmeldingen! :wow:

Vet dog ikke hva feilen var. Sleit litt med den feilen en periode, men så stoppet det

Er den ved noen spesielle aneldninger du får den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...