Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei Jeg har byttet ut min: Dell Dimension XPS Intel P3 500 Mhz med 256 MB SD-RAM, STB 16 MB skjermkort Med: Pc med ASUS A7N266VM hovedkort med integrert skjermkort, AMD XP1800, 256 mb DDR RAM Det som slo meg først var det dårlige bildet på min nye pc! Ihvertfall i forhold til før. Sees kjempegodt på litt fet mørk tekst mot lys bakgrunn (å skrive i Word er noe helt annet nå enn før). Teksten er uklar, ujevn med lyse partier i teksten. Altså teksten er ikke helt sort. Merker det særlig når jeg markerer teksten. På min gamle så var teksten HELT sort, sylskarp og og jeg synes fargene var bedre også på bilder. Er det virkelig så dårlig skjermkort i hk’et? Jeg har nyeste driver til hk. Det er veldig stor forskjell fra før. Jeg har faktisk tenkt tanken på å bytte ut hk’et. For det må da være det som er det svake leddet? Det er så irriterende å se så dårlig bilde. Ser jo ut som jeg har byttet til en gammel & billig monitor! Dette var virkelig en nedtur må jeg si. Jeg har nettopp kjøpt ”nytt” skjermkort: ATI Radeon 7200 32 mb. Men bildet var ikke noe særlig bedre nå. Akkurat det samme på teksten! Også her er det nyeste driver. Så da må det være hovedkortet? Nå mistet jeg helt sansen for Asus. Lager de ikke kvalitets deler da? Eller er det bare kort og godt ett billig, lavbudsjett hk. Noen som har noen synspunkter på dette? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå